Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

MacBook dla studenta architektury

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 mikolaj_333

mikolaj_333
  • 2 posts

Posted 18 May 2009 - 11:02

Witam! Jestem studentem architektury, w sierpniu wyjeżdżam na semestr do Singapuru i muszę kupić notebooka. Dużo dobrego słyszałem o Mac'ach, więc zwracam się z pytaniem do doświadczonych użytkowników, co by mi polecili, w jakiejś rozsądnej cenie. Z uwzględnieniem, że korzystam z programów: AutoCAD, ArchiCAD, 3d MAX no i grafika - Corel, Photoshop. Znalazłem taką konfigurację: MACBOOK PRO 17" "GLOSSY" 2.5GHZ INTEL CORE 2 DUO/2GB/250GB/SD/AP/BT za 6000zł - warto, do takiego przeznaczenia? pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

#2 jackeill

jackeill
  • 640 posts
  • SkądWroclaw

Posted 18 May 2009 - 11:33

do tych programow to lepiej jednak windows... no i jak zajmujesz sie grafika, to nie polecam glossy.

#3 shrekKR

shrekKR
  • 576 posts
  • SkądKrólewskie Stołeczne Miasto KRK

Posted 18 May 2009 - 11:36

Witam!
Jestem studentem architektury, w sierpniu wyjeżdżam na semestr do Singapuru i muszę kupić notebooka. Dużo dobrego słyszałem o Mac'ach, więc zwracam się z pytaniem do doświadczonych użytkowników, co by mi polecili, w jakiejś rozsądnej cenie. Z uwzględnieniem, że korzystam z programów: AutoCAD, ArchiCAD, 3d MAX no i grafika - Corel, Photoshop. Znalazłem taką konfigurację: MACBOOK PRO 17" "GLOSSY" 2.5GHZ INTEL CORE 2 DUO/2GB/250GB/SD/AP/BT za 6000zł - warto, do takiego przeznaczenia?
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

Do takiego przeznaczenia to może macbook wystarczy a windę i tak możesz zainstalować... Jak myślicie ?

#4 emigrant

emigrant
  • 2397 posts
  • SkądBiałystokNew York-Bklyn

Posted 18 May 2009 - 11:44