Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

mac os na lenovo r61 +4GB ramu,

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ne0

ne0
  • 2 postów

Napisano 14 maja 2009 - 10:32

Witam wszystkich, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o mac-a. obecnie używam Lenovo R61 z vistą na pokładzie, chciałbym zainstalować mac os-a na swoim laptopie jako domyślny system, moje pytanie jest: czy ten system potrzebuje jakiś szczegolnych wymagac jesli chodzi o sprzet?

#2 Smoczy

Smoczy
  • 4 066 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 14 maja 2009 - 10:39

źle trafiłeś,tu raczej nikt Ci nie pomoże ani nie podpowie raczej jak zainstalować OSX na komputerze innym niż Mac

#3 kubasuchy

kubasuchy
  • 125 postów

Napisano 14 maja 2009 - 11:00

tak, ten system potrzebuje komputera firmy apple

#4 przemekf

przemekf
  • 1 308 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 maja 2009 - 13:32

Po co Ci OS X na tym laptopie? Też mam takiego i sprawuje się doskonale z Vistą :) Tak jak pisali poprzednicy - do OS X musisz kupić komputer z logo nadgryzionego jabłka. Instalacja na innym sprzęcie jest nielegalna, ale możliwa (osx86).

#5 ne0

ne0
  • 2 postów

Napisano 14 maja 2009 - 17:44

jestem w 100% pewien że da sie to zainstalowac na zwyklym kompie - nie musi byc to na jablku. chce go miec poniewaz chce zobaczyc jak bedzie chodzil, jak to wyglada itd. ja nie twierdze ze vista mi sie zle sprawuje ;) mam 3 inne systemy na nim i jest wszystko super ;) co do legalnosci - wedlug polskiego prawa jesli masz na kompie zainstalowane jakies narzedzie hakerskie to jestes podejrzany - notatnik to narzedzie hakerskie... ;) takze temat nielegalnosci sobie darujmy. a cos wiecej na temat osx86 ? jakies konkretne wersje?

#6 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 14 maja 2009 - 17:47

Odezwij sie do mnie tutaj

#7 Iro

Iro
  • 6 955 postów

Napisano 14 maja 2009 - 18:02

Panowie. Bez przesadyzmu!