Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook - 3 miesiace uzytkowania OPINIA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#1 mydzio

mydzio
  • 70 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 września 2006 - 15:29

Witam serdecznie, Postanowilem opisac troche cechy Macbooka ktore nieczesto trafiaja na forum. A zatem do rzeczy: Konfiguracja mojego MB: MB White 2GHz 2GB RAM 60GB HDD Troche o mnie: Jestem bylym wlascicielem PB Pismo z Upgradem procka G4 550 (Boze do dzis kreci mi sie lezka w oku na jego wspomnienie) oraz PB 12'' 1.33 rev. C Poza tym jestem studentem PW - informatyka, czyli glownie programuje Java i teraz dotNET na Parallels (dlatego potrzebowalem IntelMaca bo Virtual PC to porazka do kwadratu), nie uzywam natomiast Photoshopa programow do obrobki Video itd. Czasem (bardzo rzadko) gram w gdy np. AoE 2, SC, WC3 Szybka ocena: Na przykladzie mojego egzemplarza - NIE POLECAM kupowac teraz -> warto poczekac do rev. B albo nawet rev. C i nowego systemu 10.5 Dlaczego? Po pierwsze software i TRANSFORMACJA PPC -> Intel Wbrew temu co probuje przedstawic Apple Intelowski 10.4 Tiger jest ZDECYDOWANIE MNIEJ STABILNY niz 10.4 Tiger na PPC. Typowe problemy wywalania sie intelowskich programow natywnych -> vide Safari, Finder, SysPref i tak mozna wymieniac wiele. Zaznaczam ze nie jest to wina wadliwego hardwaru tylko czysto niedopracowanego softu (dla tych co nie wierza proponuje w Safari dynamicznie poskakac Tab'em po polach roznych formularzy albo bardzo szybko otwierac nowe zakladki). Poza tym Rosseta -> dziala ale ostro obciaza system. MS Office dziala kiepsko (mam 2giga ramu jakby co, przerzucilem sie na iWorks 06). Gry dzialaja i wszystkie ktore testowalem a testowalem wiele dzialaja plynnie ale ostro obciazaja system -> Medal of Honor, CoD, WC3 (drobny problem z filmikami ale da sie obejsc), SC, AoE 2, Age of Mythology, StrongHold, Return to Castle Wolfenstein, Myth 2, Rise