Dobrze, że w tym przypadku sprawa zakończyła się happy-endem, ale ku przestrodze innych:
Czy tak trudno zapamiętać jedną z podstawowych zasad, że do sprzedawcy idziemy z reklamacją składaną z tytułu rękojmi, a nie gwarancji ?
Natomiast reklamację (iPhone) z tytułu gwarancji składamy u gwaranta (czyli na infolinię Apple lub bezpośrednio w jednym z autoryzowanych serwisów Apple), a nie do sprzedawcy.Każdy serwis przyjmuje sprzęt do naprawy także kurierem więc nawet będąc mieszkańcem małej miejscowości można bezpośrednio zgłaszać naprawy w serwisie zamiast w salonie operatora ("bo bliżej").
Dla przypomnienia listę autoryzowanych serwisów Apple w Polsce do których należy zwracać się bezpośrednio w sprawach napraw gwarancyjnych można znaleźć tu:
https://locate.apple.com/pl/pl/Wersja np. dla leniwych - autoryzowane serwisy Apple (w kolejności alfabetycznej) dla iPhone:
Ponieważ lista autoryzowanych serwisów uległa zmianie (np. część serwisów utraciła status serwisu PREMIUM, a pojawiły się nowe) - zdecydowałem się na aktualizację listy.
Oczywiście nadal aktualna wyszukiwarka dostępna jest na stronie Apple: https://locate.apple.com/pl/pl/
Cortland www.cortland.pl
Espo www.espo.com.pl
iDream www.idream.pl (serwis Premium - tylko w Łodzi)
iMad www.imad.pl
iSpot www.ispot.pl
iStrefa www.istrefa.eu (serwis Premium)
Jabłkowy www.jablkowy.pl (serwis Premium)
Maqsimum www.maqsimum.pl (serwis Premium)
Mik www.mik.radom.pl
Serwis.me (serwis.me)
Edited by bee3, 09 April 2017 - 21:28.