Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie działa przycisk mikrofonu w słuchawkach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex3v

ex3v

  • 1 884 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 kwietnia 2009 - 20:43

Ktoś może wiedzieć, dlaczego? Działało, działało i... przestało. Nie można ani przełączać utworów, ani odbierać rozmów. Same słuchawki jednak działają znakomicie. Tak wiem, zawsze jest restore, który i tak nie wiadomo, czy coś poradzi (bo nie wiem, czy jest to problem softu czy sprzętu, chociaż myślę bardziej o sofcie), czekam jednak na bardziej "ambitne" rozwiązania. Nie posiadam JB więc zabawy w podmiany plików odpadają. Z góry dzięki za rozwiązanie :) [NICKMOD]majkool[/NICKMOD] [MOD]Nazwa tematu poprawiona. ;) [/MOD]

#2 robertpatryk

robertpatryk
  • 372 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 kwietnia 2009 - 21:49

Taaak... u mnie też nie działa, ten sam problem - po zakupie działo i nagle po jakimś czasie przestało. Ale oddałem na gwarancji w Erze. Wynik: problemu nie stwierdzono. Myślałem, że mnie coś trafi, nawet pokazałem facetowi w Erze, że raz działa (jesli nacisnie się krawędź i to tylko czasem zaskakuje) a raz nie, i pan w Erze doszedł do wniosku, że działa (chociaż widziałem, jak naciskał i nie przeskakiwało mu..porażka facet), tylko trzeba dłużej przytrzymać. Już się denerwuję na samo wspomnienie. O dziwo działa dłuższe przytrzymanie, ale ze skutkiem takim, iż zatrzymuje się i włącza dalej - co wcale nie rozwiązuje problemu. Proponuje oddać do sprzedawcy.

#3 ex3v

ex3v

  • 1 884 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 kwietnia 2009 - 22:47

Czy iSource serwisuje także iP? Czy ktoś z tym problemem miał okazję podłączyć inne słuchawki z mikrofonem pod swojego ip? czy działały?

#4 robertpatryk

robertpatryk
  • 372 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 kwietnia 2009 - 00:02

Podłączyłem swoje słuchawki do dwóch innych iPhone'ów i nie działały. iSource serwisuje iPhone'a, ale telefon jest wysłany na koszt klienta.

#5 shaqui

shaqui
  • 586 postów
  • SkądGdynia

Napisano 02 lipca 2009 - 20:19

mam do was pytanie... może to odgrzewany kotlet... ale czy ktoś z softem 3.0 jb może stwierdzić, że pilot przy słuchawkach mu nie działa ? Podłączyłem go pod telefon przyjaciela i ten przycisk funkcjonował ale przy moim nie cholerę nie chce działać ani naciśnięcie raz ani dwa... przy ipodzie i przy odbieraniu rozmowy. Czy ktoś ma podobny problem ? Czy to jest wina JB ?

#6 Davvidx

Davvidx
  • 5 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 22:23

Posiadam podobny problem z tym że mikrofon i pilot nie działają po wgraniu softu 3,0 (iPhone 3G) . Słuchawki podpinałem pod Iphone`a kolegi (2G) i działało wszystko. Może to być wina iP czy softu?

#7 meeron

meeron
  • 504 postów

Napisano 28 sierpnia 2009 - 07:25

cieszy mnie ten temat, u mnie podobne objawy, mam nadzieje ze jak zrobie przesiadkę na 3.1 to sluchawki odzyskaja sprawnosc.

#8 Davvidx

Davvidx
  • 5 postów

Napisano 30 sierpnia 2009 - 21:08

Czekam na info odnośnie twojego iP i słuchawek;)

#9 quakelive

quakelive
  • 31 postów

Napisano 09 maja 2010 - 18:05

Podłaczam sie do tematu - od dwóch dni mój 3g nie reaguje na pilota od sluchawek. Mam nadzieję, że obejdzie się bez wysyłania telefonu do serwisu. I tak by pewnie wrócił zalany.

#10 krzysokrutnik

krzysokrutnik
  • 4 postów

Napisano 01 grudnia 2010 - 11:25

Aloha, U mnie to samo... wszystko pięknie śmigało i nagle z dnia na dzień pilot w słuchawkach przestał działać. Zero reakcji ani ściszanie, ani włączanie, mikrofon również nie działa... myślałem, że to od mrozu, ale kiedy podłączyłem je do iPada... jakież było moje zdziwienie - wszystko działa!! To jakiś problem z softem? Może update do 4.2. to naprawi? Jest tu jakiś ninja co wie co z tym zrobić? :]

#11 ex3v

ex3v

  • 1 884 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 grudnia 2010 - 12:02

Koledzy, zerujemy iP i wgrywamy 4.2, lub mówiąc inaczej, zamiast robić uaktualnij, robimy odtwórz, po uprzednim ściągnięciu 4.2 U mnie, jeszcze w dobie systemów s serii 3.x takie coś zadziałało.

#12 tinyman

tinyman
  • 36 postów

Napisano 01 grudnia 2010 - 12:21

co do słuchawek to zawsze jak mialem jakiś najmniejszy problem z nimi to oddawałem na gwaracji i zawsze mi uznawali, przez rok zajechałem 4 pary słuchawek :) (to największy minus apple'a jak dla mnie - słuchawki) a przy upgrade 4.2 nie moge słuchać video (mam w iTunes kilka koncertów i często ich tylko słuchałem, nie oglądałem, po upgrade tego sie nie da zrobić) szkoda :(

#13 Smoczy

Smoczy
  • 4 066 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 01 grudnia 2010 - 12:25

na moim 2G na ogrinalnych słuchawkach przycisk przestał działać po pół roku użytkowania,po prostu mikrostyki przycisku się uszkodziły,i jak powyżej kolega napisał - trzeba było naciskać na obrzeżach nic człowiek nie poradzi na taki bubel,lepiej zainwestować pare groszy na lepsze słuchawki z pilotem,niż białe badziewie grające nijako

#14 plnt

plnt
  • 58 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 01 grudnia 2010 - 14:36

Witam
Problem ze słuchawkami z pilotem (od iPodów i iPhone'ów) jest już od dawna znany i Apple nawet ogłosiło program wymiany tych elementów - "Program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem".

W moim przypadku po roku od zakupu iPhone (akurat tuż po skończeniu gwarancji) słuchawki zaczęły się same ściszać. Z czasem pozostały w takim stanie i już nie da się zrobić ich głośniejszych. Generalnie ledwie grają. Nie podłączam ich w ogóle, bo pewnie by zupełnie padły.

Próbowałem skorzystać z tego programu, ale po wpisaniu nr seryjnego dostaję jedynie link do Ery lub Orange. Pisałem w tej sprawie do serwisu iSource, ale oni uważają, że sprzęt kupiony w Erze podlega serwisowi Ery. Z tego co mi jednak wiadomo to Era przyjmuje jedynie zgłoszenia awarii w okresie gwarancji, a ta jak wiadomo funkcjonuje tylko rok, pomimo tego że program wymiany słuchawek obowiązuje 2 lata od daty zakupu. Istna spychotechnika.

Może ktoś z Was już korzystał z tego programu?

#15 ContactLost

ContactLost
  • 430 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 stycznia 2011 - 18:13

I jak plnt, udało ci się do czegoś dojść z Erą? Właśnie do nich napisałem maila bo jestem w tej samej sytuacji, jednak pozostało mi jeszcze półtora miesiąca gwarancji.

#16 ContactLost

ContactLost
  • 430 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 stycznia 2011 - 12:34

Oto co otrzymałem od Ery, dla zainteresowanych.

Witam

Dziękuję za nadesłaną korespondencję, której wpływ odnotowaliśmy w dniu 04.01.2011r.
Wyjaśniam, że zgodnie z informacją zawartą na stronie firmy Apple (link: Apple — Wsparcie — Program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem) program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem tyczy się produktu „Słuchawki firmy Apple z pilotem — dołączane do odtwarzacza iPod shuffle (3. generacji)”.
W związku z tym potwierdzam, że ww. problem nie dotyczy telefonów iPhone.

Potwierdzam, że dalszy krok na ww. stronie mówi o tym, że: „jeśli słuchawki wykazują dowolny z powyższych objawów, należy skorzystać z Asystenta serwisowego online w witrynie Wsparcia Apple”. Jeżeli ten program obejmowałby Pana telefon to po wpisaniu numeru seryjnego i wybraniu kraju, pojawiłoby się okno do wpisania następujących danych:
- Numer seryjny odtwarzacza iPod lub telefonu iPhone
- Adres wysyłki i adres do faktury
- Informacje dotyczące karty kredytowej
Natomiast po wpisaniu numeru seryjnego telefonu pojawia się informacja, że posiadany produkt może być serwisowany w Polsce i pod linkami Era i Orange powinny być adresy serwisów.

Ze względu na ciągłe aktualizacje naszej strony wcześniej zamieszczony link na stronie firmy Apple nie jest już aktualny, co zostało przeze mnie zgłoszone. W związku z tym w najbliższym czasie pojawi się tam lista punktów serwisowych w Polsce dla telefonów iPhone.

Mam nadzieję, że podane wyjaśnienia będą dla Pana wyczerpujące i uzasadnią stanowisko Operatora sieci Era w poruszonej przez Pana kwestii.


Jednym słowem czekamy na update strony aby dowiedzieć się co zrobić ze słuchawkami lol...

#17 Razmus73

Razmus73
  • 6 postów

Napisano 08 maja 2011 - 20:38

Natrafilem na ten wątek, ponieważ szukalem rozwiazania problemu z niedzialajacym pilotem w sluchawkach. Pomyślałem ze tak jak u przed owców może to jakiś problem z softem bo przecież chwile temu działały. Następnie postanowiłem kupić sobie nowe słuchawki te z miękka końcówka, ponoć lepsze bo i opinie miały na forum lepsze i cena wyższa. Szczęśliwy z nowego zakupu jak najszybciej chciałem je wypróbować i... znów pilot nie zadziałał. Oczywiście dźwięk lepszy ;-) Zdegustowany szukałem odpowiedzi na mój problem znów w necie. Natknalem się na poradę żeby przeczyscic gniazdo słuchawek w ip wykalaczka. Widziałem już ta poradę wcześniej ale stwierdziłem ze mój Jack siedzi jak trzeba wiec nie ma co czyścić. A tu... Błąd! Jack nie wchodził w gniazdo jakieś 0,5 mm. Na oko się nie rzucało, a jednak. Po grzebnieciu w gniezdzie wyciagnalem paproch. Nie wiem dlaczego skojarzylo mi się to z watą z pępka :-)))) ZADZIAŁAŁO!!! Nie przynudzam bezcelowo, bo rozwiązało to nie tylko mój problem ale tez kilku osób na których ip próbowałem moje słuchawki, żeby upewnić się ze to nie wina gniazda lub softu. Oczywiście za każdym razem nie działało a moi znajomi dowiadywali się ode mnie ze pewnie i ich pilot w sluchawkach nie działa (nie każdy go używa). Przez taka pierdole doszło do masowego niezadowolenia z jakości słuchawek oryginalnie dolacznych do ip. Nikt się temu nie dziwił bo takie słuchawki stosunkowo niewiele kosztują, a na forach ludzie piszą ze nie wytrzymują wiecej niż pare miesięcy eksploatacji. Wniosek: normalka i trzeba kupić nowe "te lepsze". W chwili obecnej mam dwa poprawnie działające zestawy słuchawek, z czego oryginalana para liczy sobie rok eksploatacji i nadal działa...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych