Nie działa przycisk mikrofonu w słuchawkach
#1
Napisano 10 kwietnia 2009 - 20:43
#2
Napisano 10 kwietnia 2009 - 21:49
#3
Napisano 10 kwietnia 2009 - 22:47
#4
Napisano 11 kwietnia 2009 - 00:02
#5
Napisano 02 lipca 2009 - 20:19
#6
Napisano 27 sierpnia 2009 - 22:23
#7
Napisano 28 sierpnia 2009 - 07:25
#8
Napisano 30 sierpnia 2009 - 21:08
#9
Napisano 09 maja 2010 - 18:05
#10
Napisano 01 grudnia 2010 - 11:25
#11
Napisano 01 grudnia 2010 - 12:02
#12
Napisano 01 grudnia 2010 - 12:21
#13
Napisano 01 grudnia 2010 - 12:25
#14
Napisano 01 grudnia 2010 - 14:36
Problem ze słuchawkami z pilotem (od iPodów i iPhone'ów) jest już od dawna znany i Apple nawet ogłosiło program wymiany tych elementów - "Program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem".
W moim przypadku po roku od zakupu iPhone (akurat tuż po skończeniu gwarancji) słuchawki zaczęły się same ściszać. Z czasem pozostały w takim stanie i już nie da się zrobić ich głośniejszych. Generalnie ledwie grają. Nie podłączam ich w ogóle, bo pewnie by zupełnie padły.
Próbowałem skorzystać z tego programu, ale po wpisaniu nr seryjnego dostaję jedynie link do Ery lub Orange. Pisałem w tej sprawie do serwisu iSource, ale oni uważają, że sprzęt kupiony w Erze podlega serwisowi Ery. Z tego co mi jednak wiadomo to Era przyjmuje jedynie zgłoszenia awarii w okresie gwarancji, a ta jak wiadomo funkcjonuje tylko rok, pomimo tego że program wymiany słuchawek obowiązuje 2 lata od daty zakupu. Istna spychotechnika.
Może ktoś z Was już korzystał z tego programu?
#15
Napisano 04 stycznia 2011 - 18:13
#16
Napisano 07 stycznia 2011 - 12:34
Witam
Dziękuję za nadesłaną korespondencję, której wpływ odnotowaliśmy w dniu 04.01.2011r.
Wyjaśniam, że zgodnie z informacją zawartą na stronie firmy Apple (link: Apple — Wsparcie — Program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem) program wymiany słuchawek firmy Apple z pilotem tyczy się produktu „Słuchawki firmy Apple z pilotem — dołączane do odtwarzacza iPod shuffle (3. generacji)”.
W związku z tym potwierdzam, że ww. problem nie dotyczy telefonów iPhone.
Potwierdzam, że dalszy krok na ww. stronie mówi o tym, że: „jeśli słuchawki wykazują dowolny z powyższych objawów, należy skorzystać z Asystenta serwisowego online w witrynie Wsparcia Apple”. Jeżeli ten program obejmowałby Pana telefon to po wpisaniu numeru seryjnego i wybraniu kraju, pojawiłoby się okno do wpisania następujących danych:
- Numer seryjny odtwarzacza iPod lub telefonu iPhone
- Adres wysyłki i adres do faktury
- Informacje dotyczące karty kredytowej
Natomiast po wpisaniu numeru seryjnego telefonu pojawia się informacja, że posiadany produkt może być serwisowany w Polsce i pod linkami Era i Orange powinny być adresy serwisów.
Ze względu na ciągłe aktualizacje naszej strony wcześniej zamieszczony link na stronie firmy Apple nie jest już aktualny, co zostało przeze mnie zgłoszone. W związku z tym w najbliższym czasie pojawi się tam lista punktów serwisowych w Polsce dla telefonów iPhone.
Mam nadzieję, że podane wyjaśnienia będą dla Pana wyczerpujące i uzasadnią stanowisko Operatora sieci Era w poruszonej przez Pana kwestii.
Jednym słowem czekamy na update strony aby dowiedzieć się co zrobić ze słuchawkami lol...
#17
Napisano 08 maja 2011 - 20:38
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych












