Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z polaczeniem (livebox)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 KrzyszM

KrzyszM
  • 2 postów

Napisano 07 kwietnia 2009 - 21:05

Witam Od dzis jestem posiadaczem macbooka (co za tym idzie nieznam sie na nowym dla mnie systemie operacyjnym) Moj problem polega na tym ,ze nie wiem kompletnie jak zkonfigurowac internet za posrednictwem wbudowanego portu wifi W aiporcie znajduje swojego livboxa następnie wpisuje haslo WEP (znajdujace sie na obudowie liveboxa) poczym wswietla sie informacja ,ze 'komputer nie moze sie polaczyc do wybranej sieci...' Co robie nie tak ? Prosze o wyrozumiałośc gdyz jestem kompletnie zielony... pozdrawiam

#2 _ZwS_

_ZwS_
  • 399 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 07 kwietnia 2009 - 21:27

Czytaj instrukcję liveboxa... Przed przyciśnięciem na Macu przycisku "połącz" musisz na liveboxie pod spodem wcisnąć przycisk REG, aby ten mógł dodać adres MAC Twojego AirPort'a. Nie wciśnij przez przypadek RESET.. ;)

#3 Aryman

Aryman
  • 678 postów
  • SkądEdinburgh

Napisano 07 kwietnia 2009 - 21:49

wpisz w google łączenie macbooka z livebox i ci wyjdzie na 1 stronie instrukcja ;)

#4 KrzyszM

KrzyszM
  • 2 postów

Napisano 08 kwietnia 2009 - 06:31

niestety wciskania przyciska reg nic nie daje...
Szukalem juz w necie ale nie znalazlem niczego co by mi pomoglo...
Moze mi ktos udzielic instruktażu krok po kroku?
pzdr.

---- Dodano 08-04-2009 o godzinie 08:12 ----
udalo mi sie podlaczyc maca do liveboxa przez kabel sieciowy i wszystko dziaua :)
Ale jak podlaczyc liveboxa przez airport??
PROSZE O INSTRUKCJE

---- Dodano 08-04-2009 o godzinie 09:22 ----
juz pisze z macbooka :D
w rzeczywistości wszystko bylo prostsze niz na windzie :)

#5 Redviking

Redviking
  • 583 postów

Napisano 08 kwietnia 2009 - 08:27