Final Cut Pro a wielordzeniowość maszyny.
#1
Posted 30 March 2009 - 15:09
#2
Posted 30 March 2009 - 15:17
#3
Posted 30 March 2009 - 15:21
#4
Posted 30 March 2009 - 15:27
#5
Posted 22 April 2009 - 22:10
#6
Posted 22 April 2009 - 23:16
#7
Posted 22 April 2009 - 23:19
#8
Posted 22 April 2009 - 23:28
#9
Posted 22 April 2009 - 23:32
#10
Posted 23 April 2009 - 08:08
#11
Posted 23 April 2009 - 08:11
#12
Posted 23 April 2009 - 14:20
Niestety<, nawet przy ośmiu rdzeniach FCP korzysta tylko z dwóch. Compressor można zmusić do pracy na ośmiu.
A właściwie to do czego służy ten compressor? Tylko do kompresji wideo czy czegoś jeszcze? Jakoś nigdy tego nie używałem bo kompresowałem od razu przy eksporcie/renderingu.
No cóż, zawsze jest ten plus, że reszta rdzeni jest gotowa robić inne rzeczy równolegle. To też dobra rzecz, czasami zdarza się, że ratująca zlecenie.
No tak, to jest plus bo akurat w mojej pracy często bywa tak, że podczas renderingu w FC muszę zrobić jeszcze jakieś animacje we flashu i prezentacje, a czasami jakąś ścieżkę dźwiekową, co przy moim MBP bywa trudne, ale i tak sobie radzi :-)
#13
Posted 25 April 2009 - 08:45
#14
Posted 25 April 2009 - 14:51
#15
Posted 25 April 2009 - 15:31
#16
Posted 25 April 2009 - 17:10
#17
Posted 25 April 2009 - 18:11
#18
Posted 25 April 2009 - 20:42
#19
Posted 25 April 2009 - 22:26
A właściwie to do czego służy ten compressor?
Do dbania o to, by rendering na format docelowy odbyl sie mozliwie a) najlepiej,
#20
Posted 25 April 2009 - 22:52
#21
Posted 26 April 2009 - 17:00
#22
Posted 26 April 2009 - 20:42
#23
Posted 27 April 2009 - 21:16
#24
Posted 27 April 2009 - 21:21
zas jesli bedziesz zmienial kodek to nie wiem czy FC exportujac do qt bedzie szybciej lecial niz compresor.
nie no to że compressor jest wolniejszy tylko wywnioskowałem na podstawie postu cezexa, sam nigdy nie korzystam z compressora
#25
Posted 27 April 2009 - 23:28
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users














