
Pełna lista polskich autoryzowanych serwisów Apple
#1
Napisano 29 marca 2009 - 11:54
Niedawno informowaliśmy o powstaniu trzeciego po iSource i Regenersis autoryzowanego serwisu produktów Apple - w firmie Cortland w Poznaniu. Okazuje się jednak, że w tym roku firmy świadczące podobne usługi wyrastają jak grzyby po deszczu. Do istniejących już serwisów w Warszawie i stolicy Wielkopolski dołączają Radom i Łódź.
Serwisem w Radomiu zajmie się firma MiK Centrum Serwisowe. W Łodzi - RAGZ SJ
Poniżej prezentujemy pełną listę autoryzowanych serwisów:
Cortland Sp. z o.o.
ul. Zgoda 38
60-122 Poznań
T: 061 669 02 30
F: 061 664 54 01
W: Cortland Sp. z o.o. - Autoryzowany Serwis Apple
E: serwis@cortland.pl
RAGZ SJ
ul. Piłsudskiego 143
92-236 Łódź
T: 042 676 30 43
F: 042 676 30 38
E: ragz@ragz.com.pl
Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
ul. Falencka 1B, Janki
05-090 Raszyn
Dział Obsługi Klienta
T: 022 703 41 00
MiK Centrum Serwisowe
ul. Chrobrego 22
26-600 Radom
T: 048 363 31 66
F: 048 363 31 66
W: Autoryzowane Centrum Serwisowe MIK
E: recepcja@mik.radom.pl
iSource SA
ul. Działkowa 85
02-234 Warszawa
T: 022 550 86 86
F: 022 574 23 87
W: iSource: Apple MacBook Apple iPhone Apple Mac iMac iPod akcesoria iPod etui
E: office@isource.pl
Warto pamiętać o bezpłatnej infolinii Apple (z telefonów stacjonarnych) w języku polskim w razie problemów z Makiem lub iPodem - numer: 00800-4411875
[newsindexhuge]http://farm4.static.flickr.com/3432/3274504826_83a4057455_o.jpg[/newsindexhuge]
[newsindexsmall]http://farm4.static.flickr.com/3330/3273686727_e64a5c16ca_o.jpg[/newsindexsmall]
#2
Napisano 29 marca 2009 - 12:15
#3
Napisano 29 marca 2009 - 12:24
Nie wiecie czy do tych serwisów w Warszawie można wysłać iPhona kurierem bezpłatnie?
Serwisem iPhone zajmuje się jedynie firma Regeneris.
#4
Napisano 29 marca 2009 - 12:39

#5
Napisano 29 marca 2009 - 12:58
#6
Napisano 29 marca 2009 - 12:58

---- Dodano 29-03-2009 o godzinie 12:00 ----
y jeśli mam wykupioną gwarancje na 2 lata w ispocie, to taki cortland mi też ją uzna? czy muszę słać na swój koszt do iSource?
W iSource masz dodatkowo rękojmie, ale gwarancję w Cortlandzie Ci uznają, tak jak w każdym autoryzowanym serwisie

#7
Gość_soyerski_*
Napisano 29 marca 2009 - 13:27
#8
Napisano 29 marca 2009 - 13:49
#9
Napisano 29 marca 2009 - 14:00

#10
Napisano 29 marca 2009 - 14:09
#11
Napisano 29 marca 2009 - 14:21
#12
Napisano 29 marca 2009 - 17:05

#13
Napisano 29 marca 2009 - 21:16
#14
Napisano 29 marca 2009 - 22:06
#15
Napisano 29 marca 2009 - 22:46
Serwisem iPhone zajmuje się jedynie firma Regeneris.
z mojego niezbyt korzystnego doświadczenia z firmą Regeneris wynika, że serwisuje ona wyłącznie iphone z Orange. Na dodatek przebicie się przez ich punkt przyjęć kończy się niemal za każdym razem awanturą.
#16
Napisano 30 marca 2009 - 08:18
z mojego niezbyt korzystnego doświadczenia z firmą Regeneris wynika, że serwisuje ona wyłącznie iphone z Orange. Na dodatek przebicie się przez ich punkt przyjęć kończy się niemal za każdym razem awanturą.
Moze i dziwnie to wyglada, ale serwis jest solidny. Maja dobre rekomendacje zarowno od innych serwisow (o dziwno seriws MIK poleca RAGZ'a) jak i od producentow. Prawie od roku wspolpracuje z MIK w Radomiu jak i z RAGZ, jeszcze nie mialem z nimi kolopotow. Co do Regeneris to tak, czasem bez malej klotni sie nie da, chociaz ich znam tylko jako serwis nokii.
#17
Napisano 31 marca 2009 - 15:13
Wysłałem dwa tygodnie temu Macbooka do iSource. Od nowości, czyli od grudnia, coś nie tak było z baterią. Na całkowicie ściemnionym ekranie, wyłączonym podświetleniu klawiatury i wifi trzymał niecałe trzy godziny. Na apple.com jest napisane, że powinien trzymać z większym podświetleniem do pięciu, co potwierdzają posiadacze tego Maca na macrumours. Dzwoniłem do miejsca gdzie go kupiłem i poleciili mi wysłać w Polsce do serwisu w celu wymiany baterii...
Mac przyszedł dwa dniu temu - diagnoza stwierdziła, że bateria jest sprawna... Zgłupiałem...
A niezgodnosc towaru z umową?
Zadzwon zapytaj jak to tłumaczą wg reklamy którą poznałeś.
Potem poproś o poradę:
UOKiK
#18
Napisano 31 marca 2009 - 15:43

#19
Napisano 31 marca 2009 - 15:53
#20
Napisano 04 czerwca 2009 - 05:31
Niestety na witrynie firmy RAGZ SJ z Łodzi żadnej wzmianki w tym temacie. Pewnie będą traktowali sprzęt i użytkowników mac jako tematy niszowe. NIESTETY
Pewnie to nie znaczy na pewno, może spróbuj a potem się wypowiesz. Ja nie miałem żadnych problemów.
#21
Napisano 03 listopada 2009 - 00:56
#22
Napisano 04 listopada 2009 - 01:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych