Który z tych programów polecacie do pracy biurowej na mac'u? A może Office 2008 for mac?
OpenOffice 3.1 czy iWork??
Rozpoczęty przez
tonyhouk
, 28 mar 2009 12:14
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 marca 2009 - 12:14
#2
Napisano 28 marca 2009 - 12:20
jak dla mnie do moich zastosowań iwork09 mi starcza, wcześniej używałem openoffice 3
MSoffice nie polecam, chyba że ten na PC pod parallels albo crossover
#3
Napisano 28 marca 2009 - 13:20
iWork wypadałoby kupić, OpenOffice masz za darmo. Dla 95% użytkowników każdy z tych pakietów (MS Office także) wystarczy do typowej pracy biurowej. Te 5%, którym nie wystarczy, nie będzie pytać jaki pakiet bo dokładnie wie czego potrzebuje. Ja od 8 lat używam w firmie OpenOffice - nie miałem jeszcze z nim problemów. 8 lat temu wybór był prosty - MSOffice kosztował około 2 - 2,5 kPLN, potrzebowałem pakiet na 3 komputery więc wygrał OpenOffice. Teraz jest taniej, ale uważam, że lepszym wyjściem jest używać OpenOffice a za cenę MSOffice czy iWork kupić coś żonie/dziewczynie/dzieciom - radość większa niż z używania płatnego pakietu.
#4
Napisano 28 marca 2009 - 13:27
Nawiązując do Twojego postu w innym wątku kupowanie iWorka na parę miesięcy nie ma sensu. Lepiej kup MS Office lub zainstaluj OpenOffice (pewnie będzie również na Windows7).
#5
Napisano 28 marca 2009 - 14:30
Pod Mac OS X:
1. iWork
2. Open Office
3. MS Office.
#6
Napisano 28 marca 2009 - 14:47
iwork polecam
#7
Napisano 30 marca 2009 - 00:08
NeoOffice jest IMHO lepszy od Oo, a tez darmowy.
#8
Napisano 30 marca 2009 - 02:50
Zacznijmy od tego, że zależy do czego ma być używany i czy cały pakiet, czy tylko np. edytor tekstu.
Mnie iWork niespecjalnie pasuje, jest trochę zbyt ubogi i jakiś taki niewygodny. Aktualnie używam NeoOffice - w porównaniu z OOo jest lepiej, ale też nie jestem w pełni zadowolona.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych