Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone orange reklamacja pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 reksioo

reksioo
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2009 - 18:47

Witam Mój problem polega na tym już wszystko opisuje. Kończyła mi się umowa , została aktywowana oferta przedłużenie (orange online) Wybrałem sobie iphona 8gb (cena aparatu 99zl abonament 100zl) czekałem 2 tygodnie i na stronie widnieje napis cały czas ten sam "przekazane do realizacji" Napisałem emaila z pytaniem co się dzieje czemu tak długo , dostałem rano telefon i co?.. Niby powstał błąd na stronie , i złożyłem nowe zamówienie przez telefon tylko z abonamentem 150zl i cena aparatu 49zl ( niby nie mogłem wybrać tego co miałem wyżej przez to zamówienie nie mogło isc dalej tak mi powiedzieli) pytam się w piątek dokładnie kiedy paczka z telefonem będzie ... powiadomili mnie że dziś.. była ALE. Dostałem tylko umowę.. kurier powiedzial ,że za 2 tyg dostane telefon albo mam się odwołać (oczywiscie ja podpisalem) Dzownie z reklamacja .. Pani mówi , że na stronie wszystko sie zgadza (niby zamówiłem tylko przedłużenie umowy bez aparatu) KPINA totalna .. na moja obronę przypisuje sie stare zamówienie ktore caly czas jest w realizacji .. niby mam zglosic reklamacje w salonie.. ile mam szans , że to wygram? bo oni mnie w konia zrobili to ich niekompetencja, tych pracowników po podstawówce.. macie może jakiś wzór jak napisać tą reklamacje?.. proszę o pomoc

#2 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 23 marca 2009 - 19:08

Moim zdaniem niepotrzebnie podpisałeś umowę. Czytałeś ją w ogóle? Było w niej coś na temat telefonu i jego ceny?

#3 reksioo

reksioo
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2009 - 19:31

nic nie było na temat telefonu , 2 lata temu gdy podpisywałem umowę poprzez kuriera miałem telefon ale też nie było nic o nim w umowie tak jak teraz.

#4 Andrzej Puczyk

Andrzej Puczyk

  • 2 857 postów
  • SkądLublin, Poland

Napisano 23 marca 2009 - 19:37

Ja przedłużałem umowę z Pomarańczą już dwukrotnie i za każdym razem w umowie, na samej górze, był podany model oraz cena telefonu. Nie wiem jak było z pierwszą, "macierzystą" umową, która nie była przedłużeniem, a "rozpoczęciem" korzystania z usług Orange. W sumie zależy czy podpisałeś nową, czy przedłużyłeś kolejną umowę. Mimo wszystko wydaje mi się, że powinna być w niej informacja na temat telefonu, no ale pewności nie mam.

#5 reksioo

reksioo
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2009 - 20:20

podpisałem aneks do umowy czyli przedłużyłem ją...

#6 Fiod

Fiod
  • 290 postów

Napisano 23 marca 2009 - 21:38

Jak podpisales umowe (i nie ma tam informacji o iphone) to tylko ich dobra wola pozostaje aby ci go dali.

#7 vicarioux

vicarioux
  • 46 postów
  • SkądTargówek, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 23 marca 2009 - 21:48

Zadna dobra wola. Po pierwsze zrobiłeś żle, ale to nie jest teraz najważniejsze. W polskim prawie w ciągu 7dni(10? nie jestem pewny) od podpisania umowy via kurier masz prawo od niej odstąpić. Nawet gdybyś odebrał umowę z telefonem. Bierz jutro rano telefon i zadzwoń na *400 tam poinstruują Cię jak pozbyć sie tego aneksu. Pewnie będziesz musiał zamówić kuriera z DPD na koszt oczywiście Centertela, umowa pójdzie do zwrotu, "pomiele się" przez procedury" numer Ci uprawnią i bedziesz miał iPhone'a:) Powodzenia

#8 502423131

502423131
  • 68 postów
  • SkądElbląg

Napisano 23 marca 2009 - 21:48

Wg mnie jeżeli nie minęło 10 dni od podpisania umowy to możesz z niej zrezygnować ponieważ była to umowa zawarta na odległość, coś takiego jak zakupy przez internet.

#9 AVALON

AVALON
  • 465 postów
  • SkądUK

Napisano 23 marca 2009 - 22:06

Po pierwsze podpisałeś dokumenty które powinieneś przeczytać dokładnie! - nie ma telefonu nie odbierasz aneksu i wracasz do początku. Po drugie możesz spróbować zareklamować to na *400 Propozycja lub *600 BOK - nie masz co iść do salonu bo tam cię oleją. Po trzecie daj zarobić ludziom kasę w salonie (jeśli nie jesteś firmą a osobą*prywatną) a odwdzięczą ci się pomocą gdyby coś było nie tak, a i telefon dostał byś do łapy od razu.

#10 reksioo

reksioo
  • 5 postów

Napisano 23 marca 2009 - 22:51

czyli wystarczy że odeśle to poprzez kuriera?.. nie ważne czy jest podpisana?

#11 vicarioux

vicarioux
  • 46 postów
  • SkądTargówek, Warszawa, Poland, Poland

Napisano 24 marca 2009 - 01:23

nie ważne czy jest podpisana?


Oczywiście:) . Zadzwoń jutro na *400 i tam wszystko Ci wyjaśnią. Mów rzeczowo i jasno i pamiętaj że masz prawo zwrócić aneks, bo zaszło nieporozumienie.

#12 reksioo

reksioo
  • 5 postów

Napisano 24 marca 2009 - 15:10

osoba z bok powiedziała mi że nie moge się odwołać ponieważ umowa nie zawiera telefonu.... wiec zostaje mi tylko reklamacja w salonie.. mimo to dzięki że staraliście się pomóc

---- Dodano 24-03-2009 o godzinie 15:22 ----
ha.. nie wierzycie co się stało.. ta osoba oddzwoniła z bok.. przeprosiła nie wiem za co.. mówiła że skontaktowała się z przełożonym (bo koleś widział 2 zamówienia u mnie) jedno nie zrealizowane.. iphone + umowa i jakies inne podejrzane jako zwykła umowa.. poszedł do przełożonego który powiedział ze zrobią wyjątek.. mam czekać aż umowa do nich wróci do końca tygodnia i się ze mną skontaktują o anulowanie aneksu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych