
iPhone orange reklamacja pomocy
#1
Napisano 23 marca 2009 - 18:47
#2
Napisano 23 marca 2009 - 19:08
#3
Napisano 23 marca 2009 - 19:31
#4
Napisano 23 marca 2009 - 19:37
#5
Napisano 23 marca 2009 - 20:20
#6
Napisano 23 marca 2009 - 21:38
#7
Napisano 23 marca 2009 - 21:48
#8
Napisano 23 marca 2009 - 21:48
#9
Napisano 23 marca 2009 - 22:06
#10
Napisano 23 marca 2009 - 22:51
#11
Napisano 24 marca 2009 - 01:23
nie ważne czy jest podpisana?
Oczywiście:) . Zadzwoń jutro na *400 i tam wszystko Ci wyjaśnią. Mów rzeczowo i jasno i pamiętaj że masz prawo zwrócić aneks, bo zaszło nieporozumienie.
#12
Napisano 24 marca 2009 - 15:10
---- Dodano 24-03-2009 o godzinie 15:22 ----
ha.. nie wierzycie co się stało.. ta osoba oddzwoniła z bok.. przeprosiła nie wiem za co.. mówiła że skontaktowała się z przełożonym (bo koleś widział 2 zamówienia u mnie) jedno nie zrealizowane.. iphone + umowa i jakies inne podejrzane jako zwykła umowa.. poszedł do przełożonego który powiedział ze zrobią wyjątek.. mam czekać aż umowa do nich wróci do końca tygodnia i się ze mną skontaktują o anulowanie aneksu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych