Witam
Mój problem polega na tym już wszystko opisuje.
Kończyła mi się umowa , została aktywowana oferta przedłużenie (orange online)
Wybrałem sobie iphona 8gb (cena aparatu 99zl abonament 100zl)
czekałem 2 tygodnie i na stronie widnieje napis cały czas ten sam "przekazane do realizacji"
Napisałem emaila z pytaniem co się dzieje czemu tak długo , dostałem rano telefon i co?..
Niby powstał błąd na stronie , i złożyłem nowe zamówienie przez telefon tylko z abonamentem 150zl i cena
aparatu 49zl ( niby nie mogłem wybrać tego co miałem wyżej przez to zamówienie nie mogło isc dalej tak mi powiedzieli) pytam się w piątek dokładnie kiedy paczka z telefonem będzie ... powiadomili mnie że dziś.. była ALE.
Dostałem tylko umowę.. kurier powiedzial ,że za 2 tyg dostane telefon albo mam się odwołać (oczywiscie ja podpisalem)
Dzownie z reklamacja .. Pani mówi , że na stronie wszystko sie zgadza (niby zamówiłem tylko przedłużenie umowy bez aparatu) KPINA totalna .. na moja obronę przypisuje sie stare zamówienie ktore caly czas jest w realizacji .. niby mam zglosic reklamacje w salonie.. ile mam szans , że to wygram? bo oni mnie w konia zrobili to ich niekompetencja, tych pracowników po podstawówce.. macie może jakiś wzór jak napisać tą reklamacje?.. proszę o pomoc

iPhone orange reklamacja pomocy
Started by
reksioo
, 23 Mar 2009 18:47
11 replies to this topic
#1
Posted 23 March 2009 - 18:47
#2
Posted 23 March 2009 - 19:08
Moim zdaniem niepotrzebnie podpisałeś umowę. Czytałeś ją w ogóle? Było w niej coś na temat telefonu i jego ceny?
#3
Posted 23 March 2009 - 19:31
nic nie było na temat telefonu , 2 lata temu gdy podpisywałem umowę poprzez kuriera miałem telefon ale też nie było nic o nim w umowie tak jak teraz.
#4
Posted 23 March 2009 - 19:37
Ja przedłużałem umowę z Pomarańczą już dwukrotnie i za każdym razem w umowie, na samej górze, był podany model oraz cena telefonu. Nie wiem jak było z pierwszą, "macierzystą" umową, która nie była przedłużeniem, a "rozpoczęciem" korzystania z usług Orange.
W sumie zależy czy podpisałeś nową, czy przedłużyłeś kolejną umowę. Mimo wszystko wydaje mi się, że powinna być w niej informacja na temat telefonu, no ale pewności nie mam.
#5
Posted 23 March 2009 - 20:20
podpisałem aneks do umowy czyli przedłużyłem ją...
#6
Posted 23 March 2009 - 21:38
Jak podpisales umowe (i nie ma tam informacji o iphone) to tylko ich dobra wola pozostaje aby ci go dali.
#7
Posted 23 March 2009 - 21:48
Zadna dobra wola. Po pierwsze zrobiłeś żle, ale to nie jest teraz najważniejsze. W polskim prawie w ciągu 7dni(10? nie jestem pewny) od podpisania umowy via kurier masz prawo od niej odstąpić. Nawet gdybyś odebrał umowę z telefonem. Bierz jutro rano telefon i zadzwoń na *400 tam poinstruują Cię jak pozbyć sie tego aneksu. Pewnie będziesz musiał zamówić kuriera z DPD na koszt oczywiście Centertela, umowa pójdzie do zwrotu, "pomiele się" przez procedury" numer Ci uprawnią i bedziesz miał iPhone'a:) Powodzenia
#8
Posted 23 March 2009 - 21:48
Wg mnie jeżeli nie minęło 10 dni od podpisania umowy to możesz z niej zrezygnować ponieważ była to umowa zawarta na odległość, coś takiego jak zakupy przez internet.
#9
Posted 23 March 2009 - 22:06
Po pierwsze podpisałeś dokumenty które powinieneś przeczytać dokładnie! - nie ma telefonu nie odbierasz aneksu i wracasz do początku.
Po drugie możesz spróbować zareklamować to na *400 Propozycja lub *600 BOK - nie masz co iść do salonu bo tam cię oleją.
Po trzecie daj zarobić ludziom kasę w salonie (jeśli nie jesteś firmą a osobą*prywatną) a odwdzięczą ci się pomocą gdyby coś było nie tak, a i telefon dostał byś do łapy od razu.
#10
Posted 23 March 2009 - 22:51
czyli wystarczy że odeśle to poprzez kuriera?.. nie ważne czy jest podpisana?
#11
Posted 24 March 2009 - 01:23
nie ważne czy jest podpisana?
Oczywiście:) . Zadzwoń jutro na *400 i tam wszystko Ci wyjaśnią. Mów rzeczowo i jasno i pamiętaj że masz prawo zwrócić aneks, bo zaszło nieporozumienie.
#12
Posted 24 March 2009 - 15:10
osoba z bok powiedziała mi że nie moge się odwołać ponieważ umowa nie zawiera telefonu.... wiec zostaje mi tylko reklamacja w salonie.. mimo to dzięki że staraliście się pomóc
---- Dodano 24-03-2009 o godzinie 15:22 ----
ha.. nie wierzycie co się stało.. ta osoba oddzwoniła z bok.. przeprosiła nie wiem za co.. mówiła że skontaktowała się z przełożonym (bo koleś widział 2 zamówienia u mnie) jedno nie zrealizowane.. iphone + umowa i jakies inne podejrzane jako zwykła umowa.. poszedł do przełożonego który powiedział ze zrobią wyjątek.. mam czekać aż umowa do nich wróci do końca tygodnia i się ze mną skontaktują o anulowanie aneksu.
---- Dodano 24-03-2009 o godzinie 15:22 ----
ha.. nie wierzycie co się stało.. ta osoba oddzwoniła z bok.. przeprosiła nie wiem za co.. mówiła że skontaktowała się z przełożonym (bo koleś widział 2 zamówienia u mnie) jedno nie zrealizowane.. iphone + umowa i jakies inne podejrzane jako zwykła umowa.. poszedł do przełożonego który powiedział ze zrobią wyjątek.. mam czekać aż umowa do nich wróci do końca tygodnia i się ze mną skontaktują o anulowanie aneksu.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users