Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Gwarancja Era - Czynniki Zewnętrzne???


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Efron

Efron
  • 19 posts
  • SkądKościerzyna

Posted 18 March 2009 - 18:49

Witam! Jakieś 2 tyg temu iphone poprostu przestał reagować na kabel usb i po rozładowaniu się*padł. Zaniosłem go na gwarancję, po rozpatrzeniu gwarancji pani uprzejmie poinformowała mnie że telefon był nararzony za czynniki zewnętrzne tj zalany, i że nie naprawią go na gwarancji lecz na niebagatelną sumę 2500 zł. A dodam, iż telefon nigdy nie został zalany. Czy moge oddać go ponownie na gwarancje i spodziewać się odpowiedzi pozytywnej czy odpuścić.?? Czekam na odp. PS. Sorry za ort'y.

#2 wannamb

wannamb
  • 249 posts
  • SkądKalisz

Posted 18 March 2009 - 19:00

moze zanies do innego punktu sprzedazy?

#3 algida

algida
  • 41 posts

Posted 18 March 2009 - 22:53

A ogolnie to jaki okres czasu obejmuje gwarancja w Era Iphone 3G 16GB ?

#4 boloney

boloney
  • 315 posts
  • SkądWalthamstow Central, Bochnia, Krakow

Posted 19 March 2009 - 07:30

Możesz napisać odwołanie od tego. Oddać na własny koszt do ekspertyzy, najlepiej do autoryzowanego serwisu apple. I jeśli będziesz miał inną opinie to wtedy walczyć z era. W sensie pisać odwołania,itp.

#5 shivan

shivan
  • 1141 posts
  • SkądKraków

Posted 19 March 2009 - 07:45

ostatnio zalozylem topic apropo czujnika wilgoci ...madrzy ludzie tutaj powiedzieli mi ze niemozliwe jest zabarwienie go poprzez warunki atmosferyczne takie jak deszcz czy snieg...ale ja zaczynam coraz bardziej w to wierzyc...

#6 Efron

Efron
  • 19 posts
  • SkądKościerzyna

Posted 23 March 2009 - 20:10

1 rok gwarancji. Zrobiłem tak, że powiedziałem pani z ery aby ponownie wysłała mój telefon do serwisu i aby ktoś inny go sprawdził oraz opowiedziałem o preparacie, ktory osusza tzw. wilgoć. Pani dodała, że koszt wyniesie ok 60 zł za to a ja na to że grosza nie dam. Płacąc pełną kwote bez promocji telefonu mam prawo do bezpłatnej gwarancji i że jesli sie niezgadza to przyjde z przedstawicielem rzecznika praw konsumenta. Wtedy pani pomamrotała coś pod nosem i zadzwoniła gdzieś. Ja zadowolony odszedłem.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users