Witam! Jakieś 2 tyg temu iphone poprostu przestał reagować na kabel usb i po rozładowaniu się*padł. Zaniosłem go na gwarancję, po rozpatrzeniu gwarancji pani uprzejmie poinformowała mnie że telefon był nararzony za czynniki zewnętrzne tj zalany, i że nie naprawią go na gwarancji lecz na niebagatelną sumę 2500 zł. A dodam, iż telefon nigdy nie został zalany. Czy moge oddać go ponownie na gwarancje i spodziewać się odpowiedzi pozytywnej czy odpuścić.??
Czekam na odp.
PS. Sorry za ort'y.

Gwarancja Era - Czynniki Zewnętrzne???
Started by
Efron
, 18 Mar 2009 18:49
5 replies to this topic
#1
Posted 18 March 2009 - 18:49
#2
Posted 18 March 2009 - 19:00
moze zanies do innego punktu sprzedazy?
#3
Posted 18 March 2009 - 22:53
A ogolnie to jaki okres czasu obejmuje gwarancja w Era Iphone 3G 16GB ?
#4
Posted 19 March 2009 - 07:30
Możesz napisać odwołanie od tego. Oddać na własny koszt do ekspertyzy, najlepiej do autoryzowanego serwisu apple. I jeśli będziesz miał inną opinie to wtedy walczyć z era. W sensie pisać odwołania,itp.
#5
Posted 19 March 2009 - 07:45
ostatnio zalozylem topic apropo czujnika wilgoci ...madrzy ludzie tutaj powiedzieli mi ze niemozliwe jest
zabarwienie go poprzez warunki atmosferyczne takie jak deszcz czy snieg...ale ja zaczynam coraz bardziej w to wierzyc...
#6
Posted 23 March 2009 - 20:10
1 rok gwarancji.
Zrobiłem tak, że powiedziałem pani z ery aby ponownie wysłała mój telefon do serwisu i aby ktoś inny go sprawdził oraz opowiedziałem o preparacie, ktory osusza tzw. wilgoć. Pani dodała, że koszt wyniesie ok 60 zł za to a ja na to że grosza nie dam. Płacąc pełną kwote bez promocji telefonu mam prawo do bezpłatnej gwarancji i że jesli sie niezgadza to przyjde z przedstawicielem rzecznika praw konsumenta. Wtedy pani pomamrotała coś pod nosem i zadzwoniła gdzieś.
Ja zadowolony odszedłem.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users