Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Era - Czynniki Zewnętrzne???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Efron

Efron
  • 19 postów
  • SkądKościerzyna

Napisano 18 marca 2009 - 18:49

Witam! Jakieś 2 tyg temu iphone poprostu przestał reagować na kabel usb i po rozładowaniu się*padł. Zaniosłem go na gwarancję, po rozpatrzeniu gwarancji pani uprzejmie poinformowała mnie że telefon był nararzony za czynniki zewnętrzne tj zalany, i że nie naprawią go na gwarancji lecz na niebagatelną sumę 2500 zł. A dodam, iż telefon nigdy nie został zalany. Czy moge oddać go ponownie na gwarancje i spodziewać się odpowiedzi pozytywnej czy odpuścić.?? Czekam na odp. PS. Sorry za ort'y.

#2 wannamb

wannamb
  • 249 postów
  • SkądKalisz

Napisano 18 marca 2009 - 19:00

moze zanies do innego punktu sprzedazy?

#3 algida

algida
  • 41 postów

Napisano 18 marca 2009 - 22:53

A ogolnie to jaki okres czasu obejmuje gwarancja w Era Iphone 3G 16GB ?

#4 boloney

boloney
  • 315 postów
  • SkądWalthamstow Central, Bochnia, Krakow

Napisano 19 marca 2009 - 07:30

Możesz napisać odwołanie od tego. Oddać na własny koszt do ekspertyzy, najlepiej do autoryzowanego serwisu apple. I jeśli będziesz miał inną opinie to wtedy walczyć z era. W sensie pisać odwołania,itp.

#5 shivan

shivan
  • 1 141 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 marca 2009 - 07:45

ostatnio zalozylem topic apropo czujnika wilgoci ...madrzy ludzie tutaj powiedzieli mi ze niemozliwe jest zabarwienie go poprzez warunki atmosferyczne takie jak deszcz czy snieg...ale ja zaczynam coraz bardziej w to wierzyc...

#6 Efron

Efron
  • 19 postów
  • SkądKościerzyna

Napisano 23 marca 2009 - 20:10

1 rok gwarancji. Zrobiłem tak, że powiedziałem pani z ery aby ponownie wysłała mój telefon do serwisu i aby ktoś inny go sprawdził oraz opowiedziałem o preparacie, ktory osusza tzw. wilgoć. Pani dodała, że koszt wyniesie ok 60 zł za to a ja na to że grosza nie dam. Płacąc pełną kwote bez promocji telefonu mam prawo do bezpłatnej gwarancji i że jesli sie niezgadza to przyjde z przedstawicielem rzecznika praw konsumenta. Wtedy pani pomamrotała coś pod nosem i zadzwoniła gdzieś. Ja zadowolony odszedłem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych