

Prosta grafika w C++
#1
Napisano 15 marca 2009 - 21:55

#2
Napisano 25 listopada 2009 - 14:19
#3
Napisano 25 listopada 2009 - 22:34
#4
Napisano 26 listopada 2009 - 14:01
i wywala main.cpp:1:22: error: graphics.h: No such file or directory :/. Jakieś pomysły ??#include
int main()
{
initwindow(400,300); //open a 400x300 graphics window
moveto(0,0);
lineto(50,50);
while(!kbhit()); //wait for user to press a key
closegraph(); //close graphics window
return 0;
}
#6
Napisano 30 listopada 2009 - 17:40
#7
Napisano 02 grudnia 2009 - 18:51
Xcode GLUT / OpenGL Tutorial może to pomoże
Tego jeszcze nie próbowałem.
U mnie graphics.h jest w folderze:
/Developer/SDKs/MacOSX10.5.sdk/usr/include/wx-2.8/wx/graphics.h
Zrobiłeś include(a nie include "graphics.h")?
Może ścieżki są*nieustawione?
Tak i tak próbowałem, wrzucałem też gaphics.h do projektu i nadal to samo :/.
Przepraszam, że tak chaotycznie odpowiadam, ale nie mam neta w domu, więc siedzę na uczelni, poza tym kupa roboty, dlatego jeszcze tego nie sprawdziłem, ale dzięki za pomoc


#8
Napisano 08 grudnia 2009 - 02:51
#9
Napisano 14 października 2010 - 07:34
#10
Napisano 28 grudnia 2010 - 19:16

#11
Napisano 31 stycznia 2011 - 19:45
Wykładowca zaleca używać kompilatora Cpp pod ms-dosa.
Jeej, co to za wykładowca?! Szkoda, że nie polecił Wam ZX Spectrum ;-)
Anyway, ja polecam bibliotekę SDL do tego typu zabaw.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych