Mam nadzieje ze komus to pomoze:
Jesli macie problem z Polskim serwisem appla proponuje dzwonic do ich zwierzchnika, czyli Supportu Appla na Europe. I tu dobra wiadomosc do osob nie mowiacych dobrze po angielsku. Mozna rozmawiac po polsku! Support Appla na Europe jest bardzo ciety na nasz polski serwis, domyslam sie ze wynika to z ilosci skarg na nich... Skad to wiem? Opisalem w punkcie 2 ponizej. W punkcie 1 opisze dlaczego zaczalem tego posta:
1.Mialem przyjemnosc korzystać z serwisu appla na gwarancji. Kosztowalo mnie to duzo nerowo i czasu spedzonego przy telefonie. Uslyszame wiele obietnic, zapewnien "tak tak jutro odeslemy" nie umieli odeslac zasilacza przez ponad 10dni.... zwalajac wine a to na magazyn, a to na serwisantow, jak juz im sie dzialy pokonczyly to na kuriera..... Mam kilku znajomych z applami ktokolwiek zetknal sie z tym serwisem mial klopoty.....
2.Przed kupnem macbook pro dowiedzialem sie ze sprzet ktory zakupie za granica bez problemu moze byc serwisowany na gwarancji w polskim serwisie. Zadzwonilem wiec do serwisu i pytam czy to prawda. Dostalem odpowiedz ze jak nie byl kupiony w Polsce to nie ma takiej opcji..... Postanowilem wiec poszperac w internecie jak zrobic by mimo zakupu po za granicami naszego kraju miec gwarance. Tak trafilem do Supportu Appla na Europe. Zadzwonilem Pani przywitala mnie w jezyku, chyba wegierskim ale gdy odezwalem sie po Polsku przeprosila i zaczela mowic po Polsku. Zaskoczylo mnie to bardzo na +. W kazdym razie gdy spytalem jak zrobic by miec gwarancje w Polsce byla bardzo podirytowana faktem ze takie info dostalem z Polskiego serwisu. Prosila mnie o nazwisko i nr z kim konkretnie rozmaiwalem powiedziala dosc zdenerwowana ze zadzwoni i wyjasni ta sytuacje. Wtedy mnie to bardzo zdziwilo dlaczego sie tak zlosci. Teraz juz wiem ze maja pewnie mnóstwo skarg.
WIEC JESLI KTOKOLWIEK MA PROBLEM Z POLSKIM SERWISEM APPLA NIECH SKLADA SKARGE DO APPLE SUPPORT NA EUROPE CZYM WIECEJ SKARG TYM MOZE WIEKSZA SZANSA ZE ZMIENI SIE PODEJSCIE TEGO SERWISU DO POLSKIEGO KLIENTA!
W tym miejscu jest maly problem i prosze o pomoc dzwonilem do nich przed zakupem appla grubo ponad rok temu i nie pamietam ani numeru ani strony. Znalazlem ten numer Poland 00800 4411875 (universal free phone) ale nie wiem czy to nie jest odnosnik do polskiego serwisu. Pamietam ze polaczenie bylo darmowe i ze dzwonilem do Belgii albo Luksemburgu. Jesli ktokolwiek zna ten numer prosze go podac.
Sorry za błędy ciśnienie mi skoczyło jak sobie przygodę z nimi przypomniałem...

Beznadziejny Serwis Appla w Polsce. Dobra rada - co robić
Started by
K@M!L
, 13 Mar 2009 20:07
6 replies to this topic
#1
Posted 13 March 2009 - 20:07
#2
Posted 13 March 2009 - 20:19
miło wiedzieć,z tego co czytalem w Twoim poście,to chyba mamy jedyne perełki tylko u nas w kraju:)
#3
Posted 13 March 2009 - 20:54
Tak bylo i bedzie, apple chce zawartosc kieszeni/cc, klienta maja w Mialem okazje porownac serwis w uk i pplsce ... W polsce maja klienta glebiej w niz w uk. Tak to wlasnie epl.
#4
Posted 13 March 2009 - 21:14
Co prawda to już stara wiadomość ale czy ktoś wie jaki jest stan tej sprawy na dzień dzisiejszy? Początek końca SAD? | Apple
#5
Posted 13 March 2009 - 23:30
PAmiętajmy, że jak zniknie SAD, to i zniknie Apple w PL, a jeśli ściągniesz sobie sprzęt z zagranicy, to może się okazać, że Apple już nie wydaje systemu z polskim językiem itp.
Dlaczego jest taki problem z Apple w PL. Powód jest oczywisty - nasz #@%$$^&$^#% rząd nie przyjął jeszcze "€" i niestety często opłaca się kupować za granicą, a co za tym idzie - w Polsce nie ma kasy, bo sami Polacy zostawiają kasę za granicą.
Tak długo jak będziemy mieć PLN, tak długo będziemy sprzęt sprowadzać, a jak długo będziemy sprzęt sprowadzać, tak długo będą takie problemy miały miejsce.
#6
Posted 14 March 2009 - 11:20
Ja mam złe doświadczenia z Supportem Apple Europe. Wprowadzili mnie w takie bagno z interpretacją licencji niektórych programów Apple że musiałem wynająć prawnika żeby się połapać. Teraz mam na papierku że Support Apple Europe albo kłamie albo powinien zmienić pracowników bo doradzają w sprawach o których nie mają zielonego pojęcia.
Co ciekawe wysłałem list z problemem do USA. Po kilku miesiącach odpowiedzieli że mój prawnik ma rację. Ale nie odpowiedzieli na pytanie czemu ich support kłamie



#7
Posted 11 August 2009 - 10:55
Jesli ktokolwiek ma problemy z Polskim Serwisem Appla to polecam dzwonic na 00800-4411875 do Supportu Apple Europa (mowia rowniez w naszym jezyku :-) koszt polaczenia ze stacjonarnych darmowy (zrodlo: Apple (Polska) - Kontakt z nami) Czasem mozna dzieki nim wplynac na kontrowersyjne decyzje Polskiego Serwisu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users