Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zmiana jezyka App Store na urządzeniu iPod iPad iPhone


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Kocur83

Kocur83
  • 12 posts
  • SkądLiverpool

Posted 26 January 2009 - 23:39

Witam Otoz mam taki problem, gralem sobie spokojnoe w iMob Online gdy nagle iPod sie zawiesil, nie dalo sie nic zrobic wiec go zresetowalem, po resecie wyskoczylo mi na wyswietlaczu ze mam go podlaczyc do iTunes (wygladalo to tak jak pierwsze uruchomienie ,,aktywacja''). Gdy to zrobilem nagle app store mam (chyba) po hiszpansku. A powinienem miec po ang. UK Wie ktos moze jak mozna przywrocic poprzedni app store ???

#2 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 27 January 2009 - 00:24

na dole, wybrać język nie wystarczy?

#3 Kocur83

Kocur83
  • 12 posts
  • SkądLiverpool

Posted 27 January 2009 - 00:42

Mowie o APP STORE! Nie o iTunes bo ten mam w jezyku polskim, gdy w ipodzie odpalam appstore to wszystkie opisy aplikacji oraz cały interfejs Mam po hiszpansku. [EDIT] Jak sciągam jakaś aplikacje to wyskakuje mi komunikat your account is only vaild for purchases in the UK iTunes store, i dopiero wtedy mnie przekierowywuje do app store UK. Niby nic poważnego ale strasznie denerwujące bo trzeba wszystko robić dwa razy.

#4 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 27 January 2009 - 02:01

ja pierniczę... AppStore jest też w iTunes!! nie tylko w ipodzie!!

#5 Kocur83

Kocur83
  • 12 posts
  • SkądLiverpool

Posted 27 January 2009 - 18:32

Kolego... czytaj ze zrozumieniem, itunes mam po polsku (w appstore po angielsku opisy applikacji). Chodzi o to ze TYLKO w iPodzie mam po hiszpansku. Chyba logicNe że bym tu nie pisał gdybym wcześniej nie próbował zmieniać języka itp.

#6 mariusznicpon

mariusznicpon
  • 149 posts
  • SkądElblag, Poland

Posted 22 October 2011 - 09:52

App Store dolna belka w języku polskim Co zrobić aby opisy na dolnej belce były po Polsku? Mam dwa Apple ID jedno z iCloud, drugie bez adresu z domeny me.com założone z adresem Gmail i na tym z iCloud mam opisy w języku polskim a na tym z kontem Gmail mam w języku angielskim. Oba konta mają ustawioną lokalizację kraju Polska. Czy spotkaliście się z tym problemem?

#7 Fifty-50

Fifty-50
  • 3314 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 October 2011 - 12:51

To nie jest żaden problem. Tak po prostu jest ;)

#8 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 22 October 2011 - 12:57

Nic nie zrobisz, tak po prostu jest, przez krótką chwilę były po polsku po instalacji softu 5.0, ale po przelogowaniu do sklepu powróciła wersja angielska.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users