Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

dziwny problem (neostrada)

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 maniacco

maniacco
  • 382 posts
  • SkądPiekary Śląskie

Posted 24 August 2006 - 21:43

witam. mam dzwiny problem. a mianowicie chyba mam coś nie tak ustawione w moim routerku, gdyż niektóre strony (www.o2.pl, orange.pl) nie chcą mi się otworzyć. jestem userem neostrady, używam routera z modemem adsl-owym firmy d-link, i niewiem co jest grane. ponadto wiele stron ładuje mi się tylko w jakimś stopniu, a reszta ładuje mi sie gdy kliknę w odświeżenie (wp.pl onet.pl interia.pl). problem ten występuje zarówno przy SAFARI jak i FIREFOXIE. niewiem czy jest to związane z konfiguracją samego routera, ale raczej tak, gdyż gdy biorę mojego powerbooka do pracy to wszystko jest OK. nie znam się na konfigurowaniu tego typu sprzetu wcale... może ktoś pomoże ??

#2 _sys

_sys
  • 2046 posts
  • SkądB-stok i okolice

Posted 24 August 2006 - 21:49

Podasz model tego D-Linka i system jaki posiadasz, czy mam biec po szklaną kulę ;) ?

#3 tomian

tomian
  • 72 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 August 2006 - 22:01

Spróbuj zmienić mtu w ruterze oraz komputerze na 1492 bajty.

#4 maniacco

maniacco
  • 382 posts
  • SkądPiekary Śląskie

Posted 24 August 2006 - 22:29

nie mam pojecia co to jest mtu, a co do systemu to tiger w wersji 4.7 , a model routerka to dsl g604t/eu

#5 maryo666

maryo666
  • 574 posts
  • SkądPuławy

Posted 24 August 2006 - 22:40

a mozesz opisac o co chodzi i co to da, tak w celach edukacyjnych :wink:

#6 tomian

tomian
  • 72 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 August 2006 - 23:07

maniacco@

Poszukaj w opcjach sprzetu 'MTU' , 'Maximum transmission unit'.
Co do zmiany w os'ie tutaj juz nie pomoge (nie mam osx'a) poszukaj w tutkach na apple.com

maryo666@
Moge podsunac jedynie tego linka z ktorego wynika ze wartosc mtu to maxymalny rozmiar pakietu ktory przechodzi przez siec,