Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iSource - chce pochwalic


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 art.mariusz

art.mariusz
  • 1 542 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 stycznia 2009 - 08:53

Wiec tak. Mac Pro mam od roku w tym czasie padla mi 1. klawiatura - przestala dzialac 2. Mysz - kulka pad. 3. naped DVD - problemy z nagrywaniem 4. dysk - halasowal i rezonowal mi z obudowa Ale wszystko zostalo szybko i bez szemrania wymienione na nowe. Wiec jestem zadowolony i musze pochwalic firme iSource za dzialanie. Apple za Mac Pro... juz nie bardzo choc sprzet mi sie podoba to gdybym inie mial podwojnych kompletow to pewnie bym sie wsciekl.

#2 zbimac

zbimac
  • 126 postów
  • SkądDLW

Napisano 08 stycznia 2009 - 09:10

Mój Macbook Pro wylądował czwarty raz w iSource. Wymienili mi już matrycę i płytę główną. Za czwartym razem padła mi klawiatura i dziwnie zachowuje się grafika. Poprosiłem o wymianę MBP na nowy sprzęt. Zobaczymy jak zareaguje iSource? Fakt, faktem serwis iSource należy pochwalić za udane naprawy. Na minus należy zaliczyć im czas napraw. Nigdy nie zmieścili się w dwóch tygodniach.

#3 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 stycznia 2009 - 10:27

zbimac - a w ilu się zmieścili?

#4 zbimac

zbimac
  • 126 postów
  • SkądDLW

Napisano 08 stycznia 2009 - 11:44

Minimum 3-4 tygodznie! (po wielu telefonach).

#5 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 stycznia 2009 - 11:47

jak wysyłałem sprzęt kupiony w PL, to zawsze w 14 dniach się mieścili, jak szło coś zakupione za granicą, to zawsze jakoś dłużej... też jestem pozytywnie nastawiony na serwis PL

#6 zbimac

zbimac
  • 126 postów
  • SkądDLW

Napisano 08 stycznia 2009 - 12:10

Zeby oddać sprawiedliwość iSource muszę dopowiedzieć, że za (chyba) drugą wizytą w serwisie przedłużyli mi gwarancję o jeden miesiąc.

#7 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 08 stycznia 2009 - 12:12

3 tygodnie to OK
mają na to 14 dni roboczych przecież, a to są około 3 tyg ;)

#8 zbimac

zbimac
  • 126 postów
  • SkądDLW

Napisano 08 stycznia 2009 - 12:59

Zgadza się Roberto, pamiętam, że iSource nie pracuje w niedzielę.Czwarta wizyta wypadła okresie świąteczno-noworocznym (19.12.08). Aż boję się pomyśleć kiedy odbiorę sprzęt. iLife, iWork mamy nowy a tu nie ma naczym przetestować :).

#9 Jarko

Jarko
  • 90 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2010 - 13:18

Czy iSource ma określony czas w jakim się powinni zmieścić z naprawą? Bo oddałem do nich iMaca 30.12.09 i do tej pory nie udało im się go naprawić. Zastanawiam się ile to może jeszcze trwać.

#10 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 stycznia 2010 - 14:40

mają na to 14 dni roboczych

no chyba, że muszę sprowadzać jakieś części
wszystko jest w umowie/gwarancji/etc




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych