Wiec tak.
Mac Pro mam od roku w tym czasie padla mi
1. klawiatura - przestala dzialac
2. Mysz - kulka pad.
3. naped DVD - problemy z nagrywaniem
4. dysk - halasowal i rezonowal mi z obudowa
Ale wszystko zostalo szybko i bez szemrania wymienione na nowe.
Wiec jestem zadowolony i musze pochwalic firme iSource za dzialanie.
Apple za Mac Pro... juz nie bardzo choc sprzet mi sie podoba to gdybym inie mial podwojnych kompletow to pewnie bym sie wsciekl.
iSource - chce pochwalic
Rozpoczęty przez
art.mariusz
, 08 sty 2009 08:53
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08 stycznia 2009 - 08:53
#2
Napisano 08 stycznia 2009 - 09:10
Mój Macbook Pro wylądował czwarty raz w iSource. Wymienili mi już matrycę i płytę główną. Za czwartym razem padła mi klawiatura i dziwnie zachowuje się grafika. Poprosiłem o wymianę MBP na nowy sprzęt. Zobaczymy jak zareaguje iSource? Fakt, faktem serwis iSource należy pochwalić za udane naprawy. Na minus należy zaliczyć im czas napraw. Nigdy nie zmieścili się w dwóch tygodniach.
#3
Napisano 08 stycznia 2009 - 10:27
zbimac - a w ilu się zmieścili?
#4
Napisano 08 stycznia 2009 - 11:44
Minimum 3-4 tygodznie! (po wielu telefonach).
#5
Napisano 08 stycznia 2009 - 11:47
jak wysyłałem sprzęt kupiony w PL, to zawsze w 14 dniach się mieścili, jak szło coś zakupione za granicą, to zawsze jakoś dłużej...
też jestem pozytywnie nastawiony na serwis PL
#6
Napisano 08 stycznia 2009 - 12:10
Zeby oddać sprawiedliwość iSource muszę dopowiedzieć, że za (chyba) drugą wizytą w serwisie przedłużyli mi gwarancję o jeden miesiąc.
#7
Napisano 08 stycznia 2009 - 12:12
3 tygodnie to OK
mają na to 14 dni roboczych przecież, a to są około 3 tyg
mają na to 14 dni roboczych przecież, a to są około 3 tyg
#8
Napisano 08 stycznia 2009 - 12:59
Zgadza się Roberto, pamiętam, że iSource nie pracuje w niedzielę.Czwarta wizyta wypadła okresie świąteczno-noworocznym (19.12.08). Aż boję się pomyśleć kiedy odbiorę sprzęt. iLife, iWork mamy nowy a tu nie ma naczym przetestować .
#9
Napisano 25 stycznia 2010 - 13:18
Czy iSource ma określony czas w jakim się powinni zmieścić z naprawą? Bo oddałem do nich iMaca 30.12.09 i do tej pory nie udało im się go naprawić. Zastanawiam się ile to może jeszcze trwać.
#10
Napisano 25 stycznia 2010 - 14:40
no chyba, że muszę sprowadzać jakieś częścimają na to 14 dni roboczych
wszystko jest w umowie/gwarancji/etc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych