Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Ipod nano 3g 8 GB nie umiem włączyć.

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Fokus.

Fokus.
  • 6 posts
  • SkądBlachownia, Poland

Posted 06 January 2009 - 16:30

Witam!
Wlasnie dostarczono mi iPoda nano 3g 8GB i jestem zielony w tych sprawach jak narazie.
Mój problem dotyczy tego, że nie umiem go w ogóle właczyć.Co trzeba przytyrzymać?
środkowy trzymałem bo myslalem ze tak sie to robi, ale sie nie wlacza, więc czym sie to robi?
Pomocy ;]

---- Dodano 06-01-2009 o godzinie 19:01 ----
Sory..Problem rozwiązany. Bateria była wyczerpana na maxa, dlatego nie reagował. Po podłączeniu do kompa i naładowaniu troche bateri jest już Ok.

#2 Soli

Soli
  • 75 posts
  • SkądKraków

Posted 06 January 2009 - 17:03

heh. miliony takich tematow było już na forum, nie ten temat, nie to forum. przytymaj pauze i jeśli masz wystarczającą ilość poziomu bateri (bo rozumiem ze to twoje pierwse włączenie) to powininen sie włączyć. Jeśli nie to serwis Cię ratuje :D

#3 Stasio90

Stasio90

I hear the Angels cry, the calling my name.

• 1550 posts
  • SkądŁaziska Górne

Posted 06 January 2009 - 17:34

a może tak kabelkiem podłączyć go do kompa oczywiście z zainstalowanym itunes

#4 goszka

goszka
  • 2 posts

Posted 14 January 2009 - 22:26

ja mam podobny problem, tylko mi sie rozladowal moj ipod nano, i teraz nie moge go wlaczyc. mam wszystko zainstalowane, ale komputer nie widzi go. pomożcie!!!

#5 shrek2oo7

shrek2oo7
  • 1492 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 January 2009 - 22:44

Pod ladowarkę go(najlepiej orginalną Apple) i niech sobie poleży, jak nie wstanie po jakimś czasie to znaczy, że jest martwy :) i czeka go serwis.

#6 Stasio90

Stasio90

I hear the Angels cry, the calling my name.

• 1550 posts
  • SkądŁaziska Górne

Posted 15 January 2009 - 17:39