Witam!
Wlasnie dostarczono mi iPoda nano 3g 8GB i jestem zielony w tych sprawach jak narazie.
Mój problem dotyczy tego, że nie umiem go w ogóle właczyć.Co trzeba przytyrzymać?
środkowy trzymałem bo myslalem ze tak sie to robi, ale sie nie wlacza, więc czym sie to robi?
Pomocy ;]
---- Dodano 06-01-2009 o godzinie 19:01 ----
Sory..Problem rozwiązany. Bateria była wyczerpana na maxa, dlatego nie reagował. Po podłączeniu do kompa i naładowaniu troche bateri jest już Ok.

Ipod nano 3g 8 GB nie umiem włączyć.
Rozpoczęty przez
Fokus.
, 06 sty 2009 16:30
6 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 06 stycznia 2009 - 16:30
Napisano 06 stycznia 2009 - 17:03
heh. miliony takich tematow było już na forum, nie ten temat, nie to forum.
przytymaj pauze i jeśli masz wystarczającą ilość poziomu bateri (bo rozumiem ze to twoje pierwse włączenie) to powininen sie włączyć. Jeśli nie to serwis Cię ratuje

Napisano 06 stycznia 2009 - 17:34
a może tak kabelkiem podłączyć go do kompa oczywiście z zainstalowanym itunes
Napisano 14 stycznia 2009 - 22:26
ja mam podobny problem, tylko mi sie rozladowal moj ipod nano, i teraz nie moge go wlaczyc. mam wszystko zainstalowane, ale komputer nie widzi go. pomożcie!!!
Napisano 14 stycznia 2009 - 22:44
Pod ladowarkę go(najlepiej orginalną Apple) i niech sobie poleży, jak nie wstanie po jakimś czasie to znaczy, że jest martwy
i czeka go serwis.

Napisano 15 stycznia 2009 - 17:39
Albo marsz żałobny, może pogrzeb i stypa XD nie no, na poważnie to podłącz go do kompa i poczekaj chwilę, a jak itunes ci się nie uruchomi automatycznie to go włącz, powinien wykryć ipoda i zacząć ładować. Tylko nie przestrasz się bo może parę razy pokazać się logo apple i wyłączy się ipod i tak kilka razy, ale jest to normalne po chwili powinno być wszystko OK
Napisano 16 stycznia 2009 - 11:14
ok, spróbuje przez włączenie itunes, bo jak na razie podłaczenie do ładowania też nic nie pomaga. Napisze jutro czy pomogło.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1