Wlasnie otworzylem mojego MBP i zauwazylem po lewej stronie ekranu (1cm od krawedzi) cienka (na moje oko 1 pixel) czerwona, horyzontalna linie biegnaca od samej gory do polowy ekranu.
Probowalem reset - nie pomoglo - czy da sie cos z tym zrobic?
Dodatkowo - laptopa kupilem w marcu zeszlego roku (2008) w Anglii - czy nadal mam na niego gwarancje? Cos czytalem, ze Apple daje 3 miesieczna gwarancje, ale z drugiej strony wszedzie czytam, ze w UE musi byc 2 letnia "rekojmia" na sprzet.

Cienka Czerwona Linia na ekranie MBP
Rozpoczęty przez
rzep
, 05 sty 2009 20:01
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 stycznia 2009 - 20:01
#2
Napisano 05 stycznia 2009 - 22:49
1 rok jest gwarancji.
odeślij go do serwisu. Zadzwoń do nich, albo oni zamówią kuriera, albo ty, przy czym opłata będzie na nich.
#3
Napisano 06 stycznia 2009 - 10:28
Tak na marginesie: "horyzontalna" znaczy "pozioma", a z tego co piszesz wynika, że linia jest pionowa, czyli jeżeli już, to "wertykalna"...
Powodzenia z serwisem


#4
Napisano 29 sierpnia 2009 - 11:51
Mam taką samą linię, i niestety matryca Twojego MB jest do wyminanu. Jak usłyszałem od pani w seriwsie iSpot'a że wymiana matrycy w moim iMacu 17 " będzie kosztowała 2000 zł to osłupiałem

#5
Napisano 29 sierpnia 2009 - 11:54
Mam taką samą linię, i niestety matryca Twojego MB jest do wyminanu. Jak usłyszałem od pani w seriwsie iSpot'a że wymiana matrycy w moim iMacu 17 " będzie kosztowała 2000 zł to osłupiałem
W nieautoryzowanym serwisie taka matryca będzie tańsza.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych