Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Cienka Czerwona Linia na ekranie MBP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rzep

rzep
  • 574 postów

Napisano 05 stycznia 2009 - 20:01

Wlasnie otworzylem mojego MBP i zauwazylem po lewej stronie ekranu (1cm od krawedzi) cienka (na moje oko 1 pixel) czerwona, horyzontalna linie biegnaca od samej gory do polowy ekranu. Probowalem reset - nie pomoglo - czy da sie cos z tym zrobic? Dodatkowo - laptopa kupilem w marcu zeszlego roku (2008) w Anglii - czy nadal mam na niego gwarancje? Cos czytalem, ze Apple daje 3 miesieczna gwarancje, ale z drugiej strony wszedzie czytam, ze w UE musi byc 2 letnia "rekojmia" na sprzet.

#2 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 05 stycznia 2009 - 22:49

1 rok jest gwarancji. odeślij go do serwisu. Zadzwoń do nich, albo oni zamówią kuriera, albo ty, przy czym opłata będzie na nich.

#3 Andrzej

Andrzej
  • 1 975 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 stycznia 2009 - 10:28

Tak na marginesie: "horyzontalna" znaczy "pozioma", a z tego co piszesz wynika, że linia jest pionowa, czyli jeżeli już, to "wertykalna"... ;) Powodzenia z serwisem :)

#4 karolek

karolek
  • 171 postów
  • SkądWrocław

Napisano 29 sierpnia 2009 - 11:51

Mam taką samą linię, i niestety matryca Twojego MB jest do wyminanu. Jak usłyszałem od pani w seriwsie iSpot'a że wymiana matrycy w moim iMacu 17 " będzie kosztowała 2000 zł to osłupiałem :)

#5 Iro

Iro
  • 6 955 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 29 sierpnia 2009 - 11:54

Mam taką samą linię, i niestety matryca Twojego MB jest do wyminanu. Jak usłyszałem od pani w seriwsie iSpot'a że wymiana matrycy w moim iMacu 17 " będzie kosztowała 2000 zł to osłupiałem :)


W nieautoryzowanym serwisie taka matryca będzie tańsza.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych