Usługa Visual Voice Mail na iPhone'a w Erze już dostępna
#51
Napisano 24 grudnia 2008 - 18:43
#52
Napisano 23 stycznia 2009 - 12:48
#53
Napisano 23 stycznia 2009 - 23:39
#54
Napisano 24 stycznia 2009 - 13:54
#55
Napisano 25 stycznia 2009 - 17:20
#56
Napisano 01 lutego 2009 - 15:31
#57
Napisano 31 marca 2009 - 14:12
#58
Napisano 31 marca 2009 - 14:39
#59
Napisano 01 kwietnia 2009 - 22:58
#60
Napisano 02 kwietnia 2009 - 11:32
#61
Napisano 14 maja 2009 - 13:09
#62
Napisano 10 października 2009 - 19:28
Ktoś ma pomysł jak zmienić ustawienia przycisku poczta głowa (*5005*86*602950#). Ustawiłem dla niego przekierowanie na starą pocztę zgodnie z instrukcją znalezioną na tym forum. Teraz włączyłem nową pocztę i nie wiem jak zmienić ustawienia tego przycisku aby obsługiwać nową pocztę.
mam ten sam problem czy ktos moze pomoc bo obsluga ery sobie nie radzi. wysylaja tylko glopie meile do swojego serwisu ..... . co prawda dostalem odpowiedz a w niej prosze o wyslanie esemesa o tresci STATE na numer 80013 i co niby mialo aktywowac synchronizacje powtarzam synchronizacje a nie aktywacjie uslugi ale jak sie okazuje ze problem zostaje ten sam. i zeby bylo zabawniej to u mnie juz to dzialalo tylko cos sie popsulo moze przez to ze przeczytalem gdzies na forum o przydzieleniu numeru swojej poczty do przycisku poczty glosowej w iphonie.
softa aktualizowalem juz dwa razy i ciagle to samo!!
przepraszam nie aktualizowalem nie przywracalem tylko zrobilem wszystko na czysto. czyli nowy soft bez synchronizacji w ituns
#63
Napisano 10 października 2009 - 19:43
:arrow: Po pierwsze: kod, który podałeś musi być pełny, a nie jego skrócona forma jaką podałeś, pełna to *5005*86*602950000# i naciskamy zieloną słuchawkęKtoś ma pomysł jak zmienić ustawienia przycisku poczta głowa (*5005*86*602950#). Ustawiłem dla niego przekierowanie na starą pocztę zgodnie z instrukcją znalezioną na tym forum. Teraz włączyłem nową pocztę i nie wiem jak zmienić ustawienia tego przycisku aby obsługiwać nową pocztę.
Zazwyczaj to uruchamia ponownie usługę, po aktualizacji oprogramowania czy też innych operacjach na iP.
:!: Jeżeli nie pomoże - wystarczy dodatkowo, najzwyczajniej w świecie wyłączyć telefon i po kilku minutach ponownie włączyć
Po tym zabiegu nowa poczta głsowa wraca do naszego iP :roll:
#64
Napisano 10 października 2009 - 19:49
:arrow: Po pierwsze: kod, który podałeś musi być pełny, a nie jego skrócona forma jaką podałeś, pełna to *5005*86*602950000# i naciskamy zieloną słuchawkę
Zazwyczaj to uruchamia ponownie usługę, po aktualizacji oprogramowania czy też innych operacjach na iP.
:!: Jeżeli nie pomoże - wystarczy dodatkowo, najzwyczajniej w świecie wyłączyć telefon i po kilku minutach ponownie włączyć
Po tym zabiegu nowa poczta głsowa wraca do naszego iP :roll:
mowisz o poczcie extra ?? w erze??
#65
Napisano 17 października 2009 - 18:56
#66
Napisano 22 października 2009 - 16:10
#67
Napisano 24 października 2009 - 21:55
#68
Napisano 10 grudnia 2010 - 10:24
#69
Napisano 16 listopada 2011 - 16:06
#70
Napisano 16 listopada 2011 - 16:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych