Usługa Visual Voice Mail na iPhone'a w Erze już dostępna
#51
Posted 24 December 2008 - 18:43
#52
Posted 23 January 2009 - 12:48
#53
Posted 23 January 2009 - 23:39
#54
Posted 24 January 2009 - 13:54
#55
Posted 25 January 2009 - 17:20
#56
Posted 01 February 2009 - 15:31
#57
Posted 31 March 2009 - 14:12
#58
Posted 31 March 2009 - 14:39
#59
Posted 01 April 2009 - 22:58
#60
Posted 02 April 2009 - 11:32
#61
Posted 14 May 2009 - 13:09
#62
Posted 10 October 2009 - 19:28
Ktoś ma pomysł jak zmienić ustawienia przycisku poczta głowa (*5005*86*602950#). Ustawiłem dla niego przekierowanie na starą pocztę zgodnie z instrukcją znalezioną na tym forum. Teraz włączyłem nową pocztę i nie wiem jak zmienić ustawienia tego przycisku aby obsługiwać nową pocztę.
mam ten sam problem czy ktos moze pomoc bo obsluga ery sobie nie radzi. wysylaja tylko glopie meile do swojego serwisu ..... . co prawda dostalem odpowiedz a w niej prosze o wyslanie esemesa o tresci STATE na numer 80013 i co niby mialo aktywowac synchronizacje powtarzam synchronizacje a nie aktywacjie uslugi ale jak sie okazuje ze problem zostaje ten sam. i zeby bylo zabawniej to u mnie juz to dzialalo tylko cos sie popsulo moze przez to ze przeczytalem gdzies na forum o przydzieleniu numeru swojej poczty do przycisku poczty glosowej w iphonie.
softa aktualizowalem juz dwa razy i ciagle to samo!!
przepraszam nie aktualizowalem nie przywracalem tylko zrobilem wszystko na czysto. czyli nowy soft bez synchronizacji w ituns
#63
Posted 10 October 2009 - 19:43
:arrow: Po pierwsze: kod, który podałeś musi być pełny, a nie jego skrócona forma jaką podałeś, pełna to *5005*86*602950000# i naciskamy zieloną słuchawkęKtoś ma pomysł jak zmienić ustawienia przycisku poczta głowa (*5005*86*602950#). Ustawiłem dla niego przekierowanie na starą pocztę zgodnie z instrukcją znalezioną na tym forum. Teraz włączyłem nową pocztę i nie wiem jak zmienić ustawienia tego przycisku aby obsługiwać nową pocztę.
Zazwyczaj to uruchamia ponownie usługę, po aktualizacji oprogramowania czy też innych operacjach na iP.
:!: Jeżeli nie pomoże - wystarczy dodatkowo, najzwyczajniej w świecie wyłączyć telefon i po kilku minutach ponownie włączyć
Po tym zabiegu nowa poczta głsowa wraca do naszego iP :roll:
#64
Posted 10 October 2009 - 19:49
:arrow: Po pierwsze: kod, który podałeś musi być pełny, a nie jego skrócona forma jaką podałeś, pełna to *5005*86*602950000# i naciskamy zieloną słuchawkę
Zazwyczaj to uruchamia ponownie usługę, po aktualizacji oprogramowania czy też innych operacjach na iP.
:!: Jeżeli nie pomoże - wystarczy dodatkowo, najzwyczajniej w świecie wyłączyć telefon i po kilku minutach ponownie włączyć
Po tym zabiegu nowa poczta głsowa wraca do naszego iP :roll:
mowisz o poczcie extra ?? w erze??
#65
Posted 17 October 2009 - 18:56
#66
Posted 22 October 2009 - 16:10
#67
Posted 24 October 2009 - 21:55
#68
Posted 10 December 2010 - 10:24
#69
Posted 16 November 2011 - 16:06
#70
Posted 16 November 2011 - 16:14
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users