Usługa Visual Voice Mail na iPhone'a w Erze już dostępna
#26
Posted 25 November 2008 - 20:26
Poczekaj na SMS'a, ja wlasnie SMS'em dostalem wiadomosc ze VM juz dziala i klikniesz w ikonke poczty to zauwazysz zmiany
Pamietaj ze w ustawieniach internetu musisz wpisac poprawne dane.
#27
Posted 25 November 2008 - 23:26
#28
Posted 26 November 2008 - 08:56
Mialem na mysli, ustawienia dnaych przez siec komorkowa.
Przez iBOA nie szlo ustawic tej uslugi, a mila pani w BOA powiedziala ze wlaczenie uslugi moze potrwac do 48h, co zreszta jest tez napisane w informacji o tej usludze na stronie ERY.
#29
Posted 26 November 2008 - 12:26
#30
Posted 26 November 2008 - 12:35
Ja też już mam VM, dopiero teraz mi włączyli.
Czyli ile czekałes od zlecenia usługi ? Ja czekam juz 24h i nadal cisza ..
#31
Posted 26 November 2008 - 13:44
Czyli ile czekałes od zlecenia usługi ? Ja czekam juz 24h i nadal cisza ..
mi włączyli wczoraj, po telefonicznym zgłoszeniu w BOA po około 20 minutach...
działa dobrze, w końcu można korzystać z poczty głosowej w jakiś ludzki sposób
#32
Posted 26 November 2008 - 13:50
#33
Posted 26 November 2008 - 15:14
#34
Posted 26 November 2008 - 15:58
#35
Posted 26 November 2008 - 17:22
#36
Posted 26 November 2008 - 17:43
Około 20 godzin. Zlecenie nastąpiło drogą mailową.Czyli ile czekałes od zlecenia usługi ? Ja czekam juz 24h i nadal cisza ..
#37
Posted 28 November 2008 - 17:05
#38
Posted 28 November 2008 - 17:43
#39
Posted 29 November 2008 - 21:01
#40
Posted 03 December 2008 - 13:36
#41
Posted 08 December 2008 - 15:09
#42
Posted 11 December 2008 - 00:11
#43
Posted 12 December 2008 - 16:52
#44
Posted 12 December 2008 - 21:00
#45
Posted 16 December 2008 - 19:33
#46
Posted 16 December 2008 - 19:36
#47
Posted 16 December 2008 - 19:43
#48
Posted 22 December 2008 - 16:09
#49
Posted 22 December 2008 - 22:39
#50
Posted 22 December 2008 - 23:56
Ja czekam już tydzień na włączenie tej poczty, Era sobie nie może z tym poradzić, zgłaszam to i zgłaszam i nic. Lipa.
Ja czekam od dłuższego czasu. Era ma podobno problemy, ponieważ zmieniają system i pojawiają im się jakieś błędy przy aktywacji. Jutro do nich znowu zadzwonię. A tak przy okazji zauważyłem, że gdy próbują coś zrobić z pocztą głosową, to dostaję sms z numeru 0527 o treści "N". Dzisiaj go znowu dostałem i coś czuję, że znowu im nie wyszło.
J
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users