Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Monitor w iMac 20"

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 21 November 2008 - 20:58

Czy w iMakach 20" alu jest tak tragiczna grafika jak niektórzy piszą ? Zawsze był porównywany do iM 24", ale nigdzie nie widziałam, aby ktoś porównywał go do normalnego monitaora za jakieś 400-XXX zł. A więc proszę o opinie tego monitora w porównaniu do zwykłych :-)

#2 nips

nips
  • 329 posts
  • SkądPabianice

Posted 21 November 2008 - 21:55

Dla mnie jest w zupełności wystarczający, nawet więcej (bardzo duża jasność, kolory wg. mnie w porządku) - ale ja nie jestem grafikiem, do mojej profesji wystarcza aż nadto. Pozdrawiam

#3 logico8869

logico8869
  • 79 posts
  • SkądMollet Del Valles

Posted 21 November 2008 - 22:06

Witam, Dołączam się do słów użytkownika "nips", iż nie jestem grafikiem komputerowym ale dla mnie widoczność na tym monitorze jest lepsza niż powiedzmy w monitorach w zakresie 400-500 PLN. Kiedy budze się w nocy i budzę go to nie mogę wytrzymać tak mocno świeci a nie mam ustawionej najwyższej jasności, czyli jeśli chodzi o to to wystarczy. Kolory: Posiadam aparat Nikon 80D i zdjęcia z niego prezentują się lepiej niż na ww monitorach. Nie mogę porównać specyfikacji technicznych etc ale w pełni mogę go polecić. Pozdrawiam, Daniel

#4 virgin71

virgin71

• 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 21 November 2008 - 23:00

ja mam 19'' za 700zł i iMac 20' oczywiście ten drugi nie dość, że świeci jaśniej (na minimum) to jeszcze kolory ma dużo piękniejsze. Ja jestem zachwycony tym ekranem. Grafikiem również nie jestem, ale odwzorowanie kolorów w hex jest ok;)

#5 biskup

biskup
  • 2479 posts
  • SkądKraków

Posted 22 November 2008 - 13:25

Wszystko na ten temat zostało powiedziane na forum mnóstwo razy. Dla grafika się nie nadaje, do gier, filmów i netu jest ok.

#6 mantis30

mantis30
  • 1386 posts