Czy w iMakach 20" alu jest tak tragiczna grafika jak niektórzy piszą ? Zawsze był porównywany do iM 24", ale nigdzie nie widziałam, aby ktoś porównywał go do normalnego monitaora za jakieś 400-XXX zł. A więc proszę o opinie tego monitora w porównaniu do zwykłych :-)

Monitor w iMac 20"
Rozpoczęty przez
bar-trek
, 21 lis 2008 20:58
6 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 21 listopada 2008 - 20:58
Napisano 21 listopada 2008 - 21:55
Dla mnie jest w zupełności wystarczający, nawet więcej (bardzo duża jasność, kolory wg. mnie w porządku) - ale ja nie jestem grafikiem, do mojej profesji wystarcza aż nadto.
Pozdrawiam
Napisano 21 listopada 2008 - 22:06
Witam,
Dołączam się do słów użytkownika "nips", iż nie jestem grafikiem komputerowym ale dla mnie widoczność na tym monitorze jest lepsza niż powiedzmy w monitorach w zakresie 400-500 PLN. Kiedy budze się w nocy i budzę go to nie mogę wytrzymać tak mocno świeci a nie mam ustawionej najwyższej jasności, czyli jeśli chodzi o to to wystarczy.
Kolory:
Posiadam aparat Nikon 80D i zdjęcia z niego prezentują się lepiej niż na ww monitorach.
Nie mogę porównać specyfikacji technicznych etc ale w pełni mogę go polecić.
Pozdrawiam,
Daniel
Napisano 21 listopada 2008 - 23:00
ja mam 19'' za 700zł i iMac 20' oczywiście ten drugi nie dość, że świeci jaśniej (na minimum) to jeszcze kolory ma dużo piękniejsze. Ja jestem zachwycony tym ekranem. Grafikiem również nie jestem, ale odwzorowanie kolorów w hex jest ok;)
Napisano 22 listopada 2008 - 13:25
Wszystko na ten temat zostało powiedziane na forum mnóstwo razy.
Dla grafika się nie nadaje, do gier, filmów i netu jest ok.
Napisano 22 listopada 2008 - 14:17
Bo to jest komputer domowy
Ja swiadomie wybralem ten model, niestety w glownej mierze przez ograniczone fundusze. Tak czy siak uzywanie okreslenia "tragedia" w odniesieniu do zastosowanego wyswietlacza jest mocno przesadzone :>

Napisano 22 listopada 2008 - 15:19