Nie działa klawisz - zepsuta klawiatura?
#1
Posted 21 November 2008 - 07:21
#2
Posted 21 November 2008 - 08:26
#3
Posted 21 November 2008 - 10:04
Kolejny "Narzekacz Polski" I po co tak krzyczy??? (...)
No, gratuluję podejścia także typowo "polskiego". I te światłe rady "nie chcesz, to nie kupuj". Cóż za głębia. Bo oczywiście jak ktoś narzeka na Jedynie Słuszną Firmę, ttrzeba go spławić, zeby innym humoru nie psuł.
Facet ma konkretny problem. Pyta o rozwiązanie albo sugestie. Co, że robi to emocjonalnie? Ja też bym zareagował emocjonalnie, gdyby gość w serwisie nawet nie obejrzawszy urządzenia z góry rzucił "600 zł" za - de facto - narawę jednego klawisza. A może rzeczywiście wystarczy "przedmuchać"?
Ale po co? Za przedmuchanie można wziąć peniwe 10 zł, a tu można wziąć 600 bez wysiłku, więc po co sie męczyć?
To nie jest problem Apple'a. To jest problem typowo polskiego podejścia "fachowców od serwisu": choroba zwana popularnie jaskrą analną ("nie widzę możliwości, żeby ruszyć d..."), do której przyzwyczaili nas urzędnicy w państwowych urzędach, ale która wciąż irytuje w prywatnych firmach.
Więc może jednak - poza krytyką i spławianiem - ktoś zaproponuje jakąś próbę rozwiązania problemu?
#4
Posted 21 November 2008 - 10:29
Ano, to, że przy takich emocjach się nie pisze, bo np. nie napisał o jaki komputer chodzi, podpisu sprzętowego też nie ma. Więc co mam odpisać? Halo jaki sprzęt? Po co mam to pisać?No, gratuluję podejścia także typowo "polskiego". I te światłe rady "nie chcesz, to nie kupuj". Cóż za głębia. Bo oczywiście jak ktoś narzeka na Jedynie Słuszną Firmę, ttrzeba go spławić, zeby innym humoru nie psuł.
Facet ma konkretny problem. Pyta o rozwiązanie albo sugestie. Co, że robi to emocjonalnie? Ja też bym zareagował emocjonalnie, gdyby gość w serwisie nawet nie obejrzawszy urządzenia z góry rzucił "600 zł" za - de facto - narawę jednego klawisza. A może rzeczywiście wystarczy "przedmuchać"?
Trzeba usiąść na spokojnie. Takie emocje tylko wydłużają czas konkretnej odpowiedzi. Ponieważ iSpot odpowiedział, że 600zł, to domyślamy się że laptop...
Proszę napisać jaki model komputera.
#5
Posted 21 November 2008 - 11:12
Ano, to, że przy takich emocjach się nie pisze, bo np. nie napisał o jaki komputer chodzi(...) Ponieważ iSpot odpowiedział, że 600zł, to domyślamy się że laptop... Proszę napisać jaki model komputera.
Nie, żebym się czepiał, ale to MUSI być laptop (prosta logika: gdyby chodziło o stacjonarny, gość by się nie rzucał, tylko kupił nową klawiaturę - nawet orygianlna alu nie kosztuje jednak 600 zł ;-)
Jeśli chodzi o lap, to są dwa wyjścia:
- albo to jest uszkodzenie mechaniczne klawisza (paproch, wytarcie etc.) - a tu model komputera nie ma chyba większego znaczenia
- albo jest to problem software'owy (jakieś ustawienia, mapowanie, czort wie?...) - a wtedy istotniejszy jest system, niż model komputera.
#6
Posted 21 November 2008 - 13:18
Ponawiam pytanie o model komputera. MB, MB nowy, MBP, MBP nowy, a może iBook, może jeszcze inny, w każdym klawiatura jest montowana inaczej. A może to "Apple //e Enhanced/Platinum" który nie jest laptopem;)
p.s.
mam zacząć bić brawo za dedukcję? ;PNie, żebym się czepiał, ale to MUSI być laptop (prosta logika: gdyby chodziło o stacjonarny, gość by się nie rzucał, tylko kupił nową klawiaturę - nawet orygianlna alu nie kosztuje jednak 600 zł
#7
Posted 21 November 2008 - 14:05
mam zacząć bić brawo za dedukcję? ;P
Ależ oczywiście, drogi Watsonie
#8
Posted 21 November 2008 - 14:25
#9
Posted 21 November 2008 - 21:00
Piłem tylko do kolejnego postu użytkownika, który nie tracił czasu na użycie wyszukiwarki forum lub googli
[PRZYKŁAD]
Zajęło mi to 12 sekund (łączę przytkane) i proszę:
http://www.myapple.p...rwisy-maca.html
To tylko jeden namiar, mam szukać dalej, czy autor jednak skorzysta z ogólnodostępnych narzędzi?
Panowie, nie skaczmy sobie do oczu... Autora przepraszam jednocześnie za "emocjonalne określenie", które mogło go jednak urazić...
Ale to tylko sprzęt i sam potwierdzam że się psuje nie rzadziej niż inne, bo ma prawo... Bo to tylko sprzęt i wcale nie czuję się urażony jeśli, ktoś narzeka na produkty Apple...
#10
Posted 23 November 2008 - 09:40
Witam i dziękuję za wasz liczny odzew. Przepraszam, że rzeczywiście w moim wątku zabrakło najważniejszych informacji, czyli sprzętowych, zatem: Macbook, 2 Ghz Intel Core 2 Duo, 1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM, Mac OS X v. 10.4.11., zakupiony w listopadzie 2006 r. Faktycznie też mojej wypowiedzi zabrakło spokojnego tonu, lecz liczę, że sami zrozumiecie... Wchodzi człowiek do pakamery w SADzie i słyszy "kalwiatura, 600 pln",, a zamiast słowa tak "Yhy, yhy, yhy". Kurcze, wściekłem się autentycznie. Może ktoś mi podpowie, jak do tego się zabrać, żeby nie płacić 600 pln za wymianę z 3 miesięczną gwarancją.dobra, czekamy teraz na odpowiedź autora tematu:)
---- Dodano 23-11-2008 o godzinie 11:42 ----
W porządku Hara, ja się za takie pierdoły nie obruszam. Tak w ogóle, to cieszę się, że nie tylko ty, ale i inni zainteresowali się moim problemem. Pozdrawiam.Witam i dziękuję za wasz liczny odzew. Przepraszam, że rzeczywiście w moim wątku zabrakło najważniejszych informacji, czyli sprzętowych, zatem: Macbook, 2 Ghz Intel Core 2 Duo, 1 GB 667 MHz DDR2 SDRAM, Mac OS X v. 10.4.11., zakupiony w listopadzie 2006 r. Faktycznie też mojej wypowiedzi zabrakło spokojnego tonu, lecz liczę, że sami zrozumiecie... Wchodzi człowiek do pakamery w SADzie i słyszy "kalwiatura, 600 pln",, a zamiast słowa tak "Yhy, yhy, yhy". Kurcze, wściekłem się autentycznie. Może ktoś mi podpowie, jak do tego się zabrać, żeby nie płacić 600 pln za wymianę z 3 miesięczną gwarancją.
---- Dodano 23-11-2008 o godzinie 12:02 ----
Aha, w poniedziałek zadzwonię do firmy "Diagonserwis" i pogadam o bolączce. Wcześniej wyskoczę do sklepu i zakupię sprężone powietrze w puszce i konkretnie dmuchnę pod backspace.Ano, to, że przy takich emocjach się nie pisze, bo np. nie napisał o jaki komputer chodzi, podpisu sprzętowego też nie ma. Więc co mam odpisać? Halo jaki sprzęt? Po co mam to pisać?
Trzeba usiąść na spokojnie. Takie emocje tylko wydłużają czas konkretnej odpowiedzi. Ponieważ iSpot odpowiedział, że 600zł, to domyślamy się że laptop...
Proszę napisać jaki model komputera.
#11
Posted 22 July 2009 - 16:56
#12
Posted 28 October 2010 - 20:40
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users