Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[3G] Gwarancja a zagubiony dowód zakupu (paragon)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 seweryn24

seweryn24
  • 10 postów

Napisano 17 listopada 2008 - 19:42

Mam pytanie co do gwarancji do mojego iPhona :)
Mianowicie dostałem go na przedłużenie umowy w Erze i tu jest mały problem ponieważ zagubiłem paragon... :/
Pytam tylko profilaktycznie. Czy gwarancja nadal jest ważna w takim przypadku? :confused: jak narazie telefon jest w 100% sprawny i nie mam z nim żadnych problemów, ale kto wie co zdarzy się jutro... :(
Bardzo prosiłbym o odpowiedz osób kompetentnych w tym temacie bo trochę mnie martwi zaistniała sytuacja.

[URL="http://www.myapple.pl/members/majkool.html"]majkool[/URL]
Nazwa tematu poprawiona.
Używaj czasem odnośnika dla wybranego modelu np. [?G]. ;)

[URL="http://www.myapple.pl/iphone-pomoc/announcement-zasady-tworzenia-tematow.html"]ZASADY TWORZENIA TEMATÓW[/URL]

#2 kabaciarz

kabaciarz
  • 16 postów

Napisano 18 listopada 2008 - 16:50

Gwaranci nie masz. Bez papierków nikt w Polsce nie naprawi telefonu. Może jak pójdziesz do swojego przedstawiciela w erze to wyda duplikat. Radze poszukać gwaranci. Iphony są bardzo awaryjne.

#3 deck

deck
  • 85 postów

Napisano 18 listopada 2008 - 17:41

mam kumpla w serwisie Ery ... i nie są awaryjne bardziej niz wysokie nokie .

#4 Ciema

Ciema
  • 11 postów
  • SkądManchester

Napisano 18 listopada 2008 - 18:31

Generalnie to jest sprawa dogadania się z salonem. Jeśli będą chcieli to Ci przyjmą bez paragonu, jeśli nie, to nie i nic nie będziesz mógł im z tego powodu zrobić.

Tak, jak mowił kabaciarz idź do salonu i poproś o duplikat.

#5 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 listopada 2008 - 20:11

Ogólnie gwarancji, w postaci papierka, na sprzęt Apple nie ma. Jeśli Era coś takiego dodawała, to wyłącznie ich wymysł. Tak czy inaczej bez tego papierka nie powinno być żadnych problemów...

#6 vandalinq

vandalinq
  • 4 postów

Napisano 23 czerwca 2009 - 12:02

jak wgl wyglada ta gwarancja iPhona bo otwierajac pudelko nie nie ma

#7 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 czerwca 2009 - 12:16

jak wgl wyglada ta gwarancja iPhona bo otwierajac pudelko nie nie ma


A umiejętności czytania ze zrozumieniem natura nie dała?

#8 typowy1

typowy1
  • 148 postów
  • SkądRacibórz

Napisano 23 czerwca 2009 - 12:21

Sprzęt Apple ma gwarancję na podstawie nr. seryjnego, prawda? Tylko gdzie egzekwować ją bez paragonu?

#9 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 23 czerwca 2009 - 12:35

Życzę powodzenia z gwarancją bez dowodu zakupu z IMEI. Przechodziłem przez to, koszmar.

#10 Macmaniak

Macmaniak
  • 24 postów

Napisano 23 czerwca 2009 - 13:58

Najlepszym rozwiązaniem jest w przypadku awarii ;) bezpośrednia wizyta w serwisie - tam mogą od razu sprawdzić czy sprzęt jest jeszcze na gwarancji lub możesz zrobić to samemu jeżeli wiesz że - iPhone po pierwsze nie jest zalany a po drugie że nie jest to uszkodzenie mechaniczne - https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do

#11 robertpatryk

robertpatryk
  • 372 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 sierpnia 2009 - 12:13

Czy Era wyda mi dowód zakupu, jeśli jestem drugim właścicielem iPhone'a? Dodam, że nie wiem, kim był pierwszy właściciel - iPhone z komisu

#12 Bernioleq

Bernioleq
  • 211 postów
  • SkądNiemcz, Poland

Napisano 07 sierpnia 2009 - 13:03

Ja mam ten sam problem. Zakupiłem iPhone 3G z komisu i po 6 miesiącach popękała mi obudowa...... Napisałem do paru komisów, ale niestety odpowiedź była za każdym razem negatywna. Czy jest jednak może jakaś możliwość oddania iPhone na gwarancję, ponieważ takową jeszcze posiada do 29 września

#13 RadekQ

RadekQ
  • 52 postów

Napisano 07 sierpnia 2009 - 13:41

sprobuj isc do komisu i sytac o jakis dokument zakupu iphone przez poprzedniego wlasciciela, byc moze cos takiego musza miec, a na pewno musza miec dane osoby od ktorej kupili telefon, sprobuj je uzyskac i pogadac z pierwszym wlascicielem. ja tez kupowalem iphone z komisu i dostalem go z faktura (ksero) poprzedniego wlasciciela. Po jakims czasie padlo wifi, oddalem to salonu do naprawy, przyjeli bez problemu, jednak poniewaz powiedzilem ze nie jest to moj telefon to po odbior musi przyjsc wlascicel telefonu (podobno tak wynika z zasad rekojmi). No i to sie lekko wystraszylem. Po tygodniu dostalem smsa ze telefon jest do odbioru. Poszedlem i odebralem nikt nie patrzyl na to ze nie jestem wlascicielem.

#14 Bernioleq

Bernioleq
  • 211 postów
  • SkądNiemcz, Poland

Napisano 07 sierpnia 2009 - 13:47

Spróbować zawsze można. Dzieki za rade.

#15 Andreas1000

Andreas1000
  • 295 postów
  • SkądGliwice

Napisano 07 sierpnia 2009 - 13:56

A co daje paragon fiskalny?? Czy on służy jako gwarancja.?

#16 Bernioleq

Bernioleq
  • 211 postów
  • SkądNiemcz, Poland

Napisano 07 sierpnia 2009 - 14:04

Chyba tak, ponieważ jest to dowód zakupu

#17 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 sierpnia 2009 - 14:40

Co do wydania duplikatu. Z tym nie bedzie problemow, sam mialem niedawno taka sytuacje, ze zgubilem fakture i paragon i bez problemu wydali mi nowa & wyslali telefon na gwarancje.

#18 miekkikasztan

miekkikasztan
  • 73 postów
  • SkądStargard Szczecinski, Poland

Napisano 07 sierpnia 2009 - 14:54

Ja oddawalem swojego 3g w Erze, bez zadnych papierkow. Pani wpisala w komputerek nr. seryjny i bez zadnego slowa przyjela telefonik na gwarancje :)

#19 Bernioleq

Bernioleq
  • 211 postów
  • SkądNiemcz, Poland

Napisano 07 sierpnia 2009 - 19:19

Ja oddawalem swojego 3g w Erze, bez zadnych papierkow. Pani wpisala w komputerek nr. seryjny i bez zadnego slowa przyjela telefonik na gwarancje :)

A gdzie taka miła Pani pracuje ?

#20 tyrael

tyrael
  • 18 postów

Napisano 07 sierpnia 2009 - 19:58

Mam takie jedno pytanie co do gwarancji, telefon pochodzi od firmy formobile.eu. Na stronie wsparcia Apple mam podane że na mojego Iphona gwarancja obowiązuje do 2 października 2009 roku. Czy w takim razie mogę iść z jabłkiem do serwisu, np. tego w Jankach i prosić o naprawę?

#21 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 sierpnia 2009 - 09:45

Bernioleq: Bardzo duzo jest takich salonow, gdzie pracuja mili ludzie, ktorzy staraja sie Tobie pomagac, a nie zrobic Ci na zlosc. Mi w zasadzie tez przyjeli bez zadnego dowodu zakupu.

tyrael: Z tego co sie orientuje, to mozesz isc do nich, i jesli rzeczywiscie masz gwarancje jeszcze to naprawia lub powiedza, ze byl zalany. ;) Odeslij im kurierem, dostarcz produkt + dow. zak.

#22 tyrael

tyrael
  • 18 postów

Napisano 08 sierpnia 2009 - 11:13

Bernioleq: Bardzo duzo jest takich salonow, gdzie pracuja mili ludzie, ktorzy staraja sie Tobie pomagac, a nie zrobic Ci na zlosc. Mi w zasadzie tez przyjeli bez zadnego dowodu zakupu.

tyrael: Z tego co sie orientuje, to mozesz isc do nich, i jesli rzeczywiscie masz gwarancje jeszcze to naprawia lub powiedza, ze byl zalany. ;) Odeslij im kurierem, dostarcz produkt + dow. zak.


Najgorzej że nie mam dowodu zakupu i tak trochę się łudzę czy mi przyjmą po samym numerze seryjnym wklepanym na stronę wsparcia apple.

#23 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 08 sierpnia 2009 - 11:30

Tak to nie ma szans... Przynajmniej tak mi sie wydaje.

#24 lukaszkgg

lukaszkgg
  • 22 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 marca 2010 - 17:24

Witam a ja mam trochę inne pytanie bo zaczyna mi szwankować prawa słuchawka czy będę musiał oddawać całego Iphone i słuchawki czy wystarczą same słuchawki ? i jakie dokumenty są mi potrzebne do tego ? bo tak jak i reszta osób na tym forum tak że gdzieś podziałem dowód zakupu .

#25 Pati007

Pati007
  • 265 postów
  • SkądSuchy Las, PL

Napisano 04 marca 2010 - 10:38

W Erze nawet jeśli nie ma się faktury ani żadnego innego dowodu zakupu nie ma problemu w razie naprawy gwarancyjnej. Odszukaja iPhona na podstawie s/n i bez problemu przyjmą do naprawy. Sprawdzone rok temu na iP 3G ;) Nie wiem jak to wygląda w Orange... Ale Era żadnych problemów nie powinna robić. Więc w razie czego można spokojnie zgłosić się do najbliższego salonu firmowego i wszystko sie załatwi :) Ważne tylko żeby iść do salonu firmowego, a nie do jakiegoś małego sklepiku np w centrum handlowym.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych