Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

[2.1 3G] Telefon wylogowuje kartę SIM


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 koralgol

koralgol
  • 160 posts

Posted 15 November 2008 - 18:12

Mam taki problem: co jakiś czas telefon po prostu wyświetla komunikat "Blokada SIM", taki sam, jak po włączeniu telefonu. Niby wystarczy wpisać PIN i jest OK, ale dlaczego tak się dzieje? Ni z tego ni z owego nagle po prostu wywala z sieci GSM. Macie podobnie? Używam iPhone 3G czarny z Orange bez JB.

#2 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 15 November 2008 - 21:52

Niekontakt karta <-> telefon. Wyjmij karte SIM, przetrzyj jej styki i wloz ponownie. Jesli to nie pomoze oddaj telefon do serwisu. //T

#3 koralgol

koralgol
  • 160 posts

Posted 18 November 2008 - 21:37

Niestety, problem, choć rzadko, wciąż występuje. Dzieje się to w normalnych, pokojowych warunkach i nie ma nic wspólnego ze wstrząsami. Obstawiam albo soft, albo kartę. Najlepiej byłoby popróbować z inną kartą, ale to byłoby nieco uciążliwe. A w ogóle to da się zdjąć PIN z karty? Zawsze, gdy próbowałem to zrobić z poziomu telefonu, to odrzucało żądanie.

#4 magorka

magorka
  • 518 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 November 2008 - 00:02

Tak się dzieje np. w Orange dla firm. Niebmozna samemu wyłączyć Pinu, muszą to zrobić w salonie. Poza tym blokowanie się karty zaobserwowalem przy słabym zasięgu 3g i mam wrazenie, że dzieje się to przy przechodzeniu iP na edge. Po włączeniu edge, przynajmniej w moim przypadku problem zniknął.

#5 koralgol

koralgol
  • 160 posts

Posted 19 November 2008 - 00:25

Czyli jednak nie jestem odosobniony w tym temacie.. Co do przechodzenia na Edge - możemy to wykluczyć, ponieważ akurat dzisiaj przebywałem w mieście, gdzie nie ma w ogóle 3G i właśnie tam karta się zablokowała. Okoliczności te pozwalają nam zatem wykluczyć tę tezę.

#6 magorka

magorka
  • 518 posts
  • SkądWarszawa

Posted 19 November 2008 - 00:32

Mysle, ze jest nas więcej, choć moja karta jest już wiekowa i nie jeden slot widziała. Moze to być problemem. Poza tym słyszałem, ze karty orange, może wszystkie 3g, bardzo szybko łapią "śmieci" oraz błędy i to je kwalifikuje do darmowej wymiany. Sam musze to zweryfikować. P.S. Żona używa w iP nowej karty i faktycznie jeszcze jej się nigdy nie blokowala :)

#7 koralgol

koralgol
  • 160 posts

Posted 19 November 2008 - 09:50

Moja karta jest całkiem nowa - wymieniałem ją w sierpniu czy wrześniu, bo miałem jeszcze taką "IDEA".

#8 dario321

dario321
  • 711 posts
  • Skądok.Radom

Posted 19 November 2008 - 10:10

odwiedz serwis

#9 koralgol

koralgol
  • 160 posts

Posted 19 November 2008 - 10:16

Wolę unikać serwisu. Wezmą telefon na 2 miesiące i oddadzą ze stwierdzeniem, że wszystko OK. Problem występuje raz na tydzień/dwa. Znam z doświadczenia opieszałość tych serwisantów. Jeżeli po włączeniu telefonu i wykonaniu krótkiej rozmowy nie stwierdzą usterki, to będą utrzymywać, że jest w porządku.

#10 remekb

remekb
  • 44 posts
  • SkądZabrze, Poland

Posted 19 November 2008 - 10:26

Ja miałem podobny problem. Zaraz po zakupie iPka włożyłem do niego moją katę Heyah i pokazał mi się komunikat "Brak karty" (nie mam ustawionego PINu). Kilkukrotne ponowne włożenie karty usunęło problem :) Wydaje mi się, że to wina kart. Po prostu te nieco wysłużone mają już wytarte styki :(




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users