Mam taki problem: co jakiś czas telefon po prostu wyświetla komunikat "Blokada SIM", taki sam, jak po włączeniu telefonu. Niby wystarczy wpisać PIN i jest OK, ale dlaczego tak się dzieje? Ni z tego ni z owego nagle po prostu wywala z sieci GSM. Macie podobnie?
Używam iPhone 3G czarny z Orange bez JB.

[2.1 3G] Telefon wylogowuje kartę SIM
Started by
koralgol
, 15 Nov 2008 18:12
9 replies to this topic
#1
Posted 15 November 2008 - 18:12
#2
Posted 15 November 2008 - 21:52
Niekontakt karta <-> telefon. Wyjmij karte SIM, przetrzyj jej styki i wloz ponownie. Jesli to nie pomoze oddaj telefon do serwisu.
//T
#3
Posted 18 November 2008 - 21:37
Niestety, problem, choć rzadko, wciąż występuje. Dzieje się to w normalnych, pokojowych warunkach i nie ma nic wspólnego ze wstrząsami. Obstawiam albo soft, albo kartę. Najlepiej byłoby popróbować z inną kartą, ale to byłoby nieco uciążliwe.
A w ogóle to da się zdjąć PIN z karty? Zawsze, gdy próbowałem to zrobić z poziomu telefonu, to odrzucało żądanie.
#4
Posted 19 November 2008 - 00:02
Tak się dzieje np. w Orange dla firm. Niebmozna samemu wyłączyć Pinu, muszą to zrobić w salonie. Poza tym blokowanie się karty zaobserwowalem przy słabym zasięgu 3g i mam wrazenie, że dzieje się to przy przechodzeniu iP na edge. Po włączeniu edge, przynajmniej w moim przypadku problem zniknął.
#5
Posted 19 November 2008 - 00:25
Czyli jednak nie jestem odosobniony w tym temacie..
Co do przechodzenia na Edge - możemy to wykluczyć, ponieważ akurat dzisiaj przebywałem w mieście, gdzie nie ma w ogóle 3G i właśnie tam karta się zablokowała. Okoliczności te pozwalają nam zatem wykluczyć tę tezę.
#6
Posted 19 November 2008 - 00:32
Mysle, ze jest nas więcej, choć moja karta jest już wiekowa i nie jeden slot widziała. Moze to być problemem. Poza tym słyszałem, ze karty orange, może wszystkie 3g, bardzo szybko łapią "śmieci" oraz błędy i to je kwalifikuje do darmowej wymiany. Sam musze to zweryfikować.
P.S.
Żona używa w iP nowej karty i faktycznie jeszcze jej się nigdy nie blokowala

#7
Posted 19 November 2008 - 09:50
Moja karta jest całkiem nowa - wymieniałem ją w sierpniu czy wrześniu, bo miałem jeszcze taką "IDEA".
#8
Posted 19 November 2008 - 10:10
odwiedz serwis
#9
Posted 19 November 2008 - 10:16
Wolę unikać serwisu. Wezmą telefon na 2 miesiące i oddadzą ze stwierdzeniem, że wszystko OK. Problem występuje raz na tydzień/dwa. Znam z doświadczenia opieszałość tych serwisantów. Jeżeli po włączeniu telefonu i wykonaniu krótkiej rozmowy nie stwierdzą usterki, to będą utrzymywać, że jest w porządku.
#10
Posted 19 November 2008 - 10:26
Ja miałem podobny problem. Zaraz po zakupie iPka włożyłem do niego moją katę Heyah i pokazał mi się komunikat "Brak karty" (nie mam ustawionego PINu). Kilkukrotne ponowne włożenie karty usunęło problem
Wydaje mi się, że to wina kart. Po prostu te nieco wysłużone mają już wytarte styki


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users