Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Poczta O2 - problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kormo

kormo
  • 219 postów
  • SkądWawa

Napisano 04 listopada 2008 - 23:22

Mam taki problem z kontem 02 na ipodzie touch (soft 2.1) Podczas próby wysyłania poczty - czy to pisanie nowej, czy odpowiedź, czy forward dostaję komunikat: Nie można wysłać poczty Adres nadawcy jest nieprawidłowy. Konto najpierw synchronizowałem przez iTunes - potem wywaliłem i zakładałem od nowa bezpośrednio w iPodzie - same shit! Ktoś coś może wie na ten temat? Inne konta działają bez poblemów.

#2 hermix

hermix
  • 6 postów

Napisano 12 listopada 2008 - 17:05

Przyłączam się do pytania!!! U mnie to samo....:(

#3 acid_burn_s

acid_burn_s
  • 6 postów

Napisano 12 listopada 2008 - 17:24

W moim przypadku problem polegał na tym, że w ustawieniach tego właśnie konta, przy wpisywaniu danych do serwera poczty wychodzącej SMTP, należało wpisać kolejno: Nazwa hosta: poczta.o2.pl Użytkownik: i tutaj tylko nazwa użytkownika, bez @o2.pl, czy @tlen.pl ( u mnie właśnie tu tkwił problem, przy wpisaniu pełnego adresu nie działało) Dalej hasło do poczty. Port serwera: 587 - przynajmniej u mnie;) Mam nadzieje, że pomoże.

#4 hermix

hermix
  • 6 postów

Napisano 14 listopada 2008 - 12:00

No i problem został rozwiązany:) U mnie już śmiga:) Dzięki i pzdr




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych