
Problemy z iPod Nano 4 generacja
#1
Posted 30 October 2008 - 20:47
#2
Posted 30 October 2008 - 21:20
#3
Posted 30 October 2008 - 22:59
#4
Posted 30 October 2008 - 23:03
#5
Posted 31 October 2008 - 08:07
#6
Posted 31 October 2008 - 15:09

#7
Posted 01 November 2008 - 18:37
dalej się włącza co 10 - 30 minut ...
---- Dodano 02-11-2008 o godzinie 20:32 ----
Bardzo proszę o pomoc , staje się już to męczące.
Dzisiaj rano wstałam - niestety iPod już wyładowany ...
włączył mi się w nocy .
#8
Posted 06 November 2008 - 19:15
#9
Posted 10 November 2008 - 19:31
niestety resetore nie zadziałał ...
dalej się włącza co 10 - 30 minut ...
---- Dodano 02-11-2008 o godzinie 20:32 ----
Bardzo proszę o pomoc , staje się już to męczące.
Dzisiaj rano wstałam - niestety iPod już wyładowany ...
włączył mi się w nocy .
Może to śmieszne pytanie ale czy nie masz ustawionego jakiegoś budzika, lub czegoś z tym związanego?
Jak miałem iPod'a Video mimo, że deaktywowałem budzik, on mimo to włączał się co jakiś czas. Jeżeli to nie to to faktycznie, najlepszym pomysłem jest wysłanie urządzenia do serwisu.
Pozdrawiam
#10
Posted 10 November 2008 - 19:54
#11
Posted 10 November 2008 - 22:24

#12
Posted 11 November 2008 - 09:24
Czy oddanie go na gwarancje coś pomoże ? Czy jeszcze poczekać ? I ostatnie pytanie, czy jeśli nie mam dowodu zakupu, to np. w iSpot'cie mam gwarancje na podstawie nr. seryjnego ?
Myśle, że po tylu cyklach ładowania które wykonałeś czas działania na baterii powinien się ustabilizować. Z twoją baterią jest coś wyraźnie nie tak. Możesz jeszcze poczekać ale myślę, że twój problem jest dość poważny aby przyjeli Ci go w iSpocie. IPody niby mają gwarancję międzynarodową na podstawie nr seryjnego (wchodzisz do jakiegokolwiek iSpota i urządzenie zostaje przyjęte do naprawy) ale jak to naprawdę w Polsce jest. To czy w naszym kraju go przyjmą właściwie zależy od samych pracowników sklepu. W każdym razie powinni. Pozdrawiam,
#13
Posted 11 November 2008 - 19:15
#14
Posted 23 November 2008 - 04:12
---- Dodano 23-11-2008 o godzinie 03:13 ----
jest nowy update na nie 1.0.3 -moze to tez pomoze
#15
Posted 23 November 2008 - 10:36
I ostatnie pytanie, czy jeśli nie mam dowodu zakupu, to np. w iSpot'cie mam gwarancje na podstawie nr. seryjnego ?
koriakin
Tak, ale nie w iSpot, tylko w iSource. iSource - Autoryzowany Serwis Apple
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users