witajcie ;-)
pisze pracę magisterska no i mam problem z przypisami. Doszukałem się jak w tekscie zrobic odnosnik do przypisow tylko nie wiem jak stworzyc przypisy na dole strony
prosze o pomoc
dzieki

Pages i przypisy
Rozpoczęty przez
Kamil1800
, 26 paź 2008 22:22
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 października 2008 - 22:22
#2
Napisano 26 października 2008 - 22:24
Z menu wybierz Insert i następnie Footnotes- Pages automatycznie wstawi numer przypisu i odeśle Cię na dół strony w celu edycji danego przypisu. Pozdrawiam!
#3
Napisano 26 października 2008 - 22:26
a czy nie moze tego automatycznie robic? Czy za kazdym razem musze "wchodzic" w "insert"?
#4
Napisano 26 października 2008 - 22:45
Możesz przypisać odpowiednią komendę do danej czynności w System Preferences > Keyboard & Mouse > Keyboard Shortcuts.
#5
Napisano 17 stycznia 2010 - 11:48
Sluchajcie pomozcie prosze!!
Wszystko fajnie z przypisami w Pages, tylko jak ustawić żeby były one wyświetlane nie na końcu danej strony, ale na końcu dokumentu tak jak jest taka funkcja w Wordzie......
#6
Napisano 17 stycznia 2010 - 14:05
Inspektor>dokument>przypisy dolne i końcowe>przypisy rozdziały lub przypisy dokumentu
#7
Napisano 12 czerwca 2011 - 15:19
Cześć! Mam również mały problem z przypisami. W momencie zwiększania lewego marginesu strony cały tekst przesuwa się grzecznie, natomiast separator przypisów (pozioma linia oddzielająca przypisy i tekst) pozostaje na swoim miejscu wchodząc na pusty margines. Jak można to edytować?
Pozdrowienia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych