Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[1.1.4 2G] Czy przejśc na 2.x.x

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 samelek

samelek
  • 34 postów
  • SkądElbląg

Napisano 14 października 2008 - 19:15

Witam! Jestem trochę laikiem jesli chodzi o oprogramowanie itd. Dlatego mam pytanko mam ip z wersją 1.1.4 i działa bez problemu co prawda pc suite już mi nie działa od pewnego czasu i itunes ale z tą wersją oprgramowania nie mam żadnych problemów boję się że jak przejde na nowy soft bedzie się coś krzaczyć

#2 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów

Napisano 14 października 2008 - 19:19

http://www.myapple.p...hone-pomoc.html

zobacz jak ladnie można nazwać wątek [poprawiłem Twój tytuł], nastepnym razem watek zostanie zamknięty.

wracając do problemu, powiem tak, jedyne co zauważysz to to że iP jest troszkę wolniejszy, ale jak dla mnie to jest konsekwencją postępu [czytaj ulpeszenia] iPhone'a, śmigaj smiało do góry :

#3 dliwski

dliwski

• 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 października 2008 - 19:20

Nic się nie będzie krzaczyć - to raz.
Dwa - Apple (Polska) - iPhone - Uaktualnienie oprogramowania, Apple - iPhone - Software Update - 2.0.0

#4 samelek

samelek
  • 34 postów
  • SkądElbląg

Napisano 14 października 2008 - 19:23

Wielkie dzięki za pomoc a jeśli przejde na nowy soft to itunes i pc siute będą działały czy raczej etam?

#5 dliwski

dliwski

• 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 października 2008 - 20:17

Będą, musisz tylko wgrać odpowiednią wersję PC Suite - szukaj na forum tematu iPhone PC Suite (Win).

#6 pidipius

pidipius

iOS Developer

• 571 postów
  • SkądKatowice

Napisano 15 października 2008 - 09:19

Ale pytanie po co? Nie biorąc pod uwagę chłamu z ApSt to pytam po co? Realnie? Co jest lepiej? Realnie i na temat proszę :) Co jest takiego, że przekonuje do zmiany?

#7 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 15 października 2008 - 13:03