Witam wszystkich
Mam problem ze swoim komputerem mianowicie mam laptopa z systemem vista home i nie mogę połączyć się bezprzewodowo z internetem , teraz internet mam poprzez kabel z kablówki Vectra , posiadam router poprzez który na poprzednim komputerze z systemem xp nie miałem problemu. Znalazłem podobne tematy na forum ale czy mógłby ktoś mnie poprowadzić krok po kroku co muszę zrobić aby internet działał prawidłowo , jestem w tym trochę zielony i z góry przepraszam jeżeli temat się powtarza.

Połączenie poprzez wifi w vista home
Rozpoczęty przez
Slawioster
, 10 paź 2008 15:43
8 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 10 października 2008 - 15:43
Napisano 11 października 2008 - 10:57
prawdopodobnie problemem jest to ze masz polaczenielokalne z routerem ale vista nie znajduje adresu IP i reszty i nie chce Cie polaczyc z internetem - komunikat "polaczenie tylko lokalne".
Mam to samo na laptopie swojej dziewczyny i jedynym wyjsciem jakie znalazlem i dziala jest reczne przypisanie IP i DNS w ustawieniach polaczenia internetowego.
Jesli ktos ma inny pomysl to piszcie bo tez bym jej to chetnie naprawil jakos...

Napisano 11 października 2008 - 13:35
własnie dokładnie tak jak piszesz <
Napisano 11 października 2008 - 14:05
Po lewej stronie akranu, u góry masz jabłuszko. Klikasz i wybierasz 'system preferences', potem 'network'. Dalej zaznaczasz rodzaj połączenia i klikasz 'configure'. A dalej już będzie widać co i gdzie wpisać.
To oczywiście żart, mam nadzieję, że zrozumiały.
Napisano 11 października 2008 - 20:46
własnie dokładnie tak jak piszesz <
wiec musisz recznie przypisac adresy dla polaczenia.
wchodzisz w "centrum sieci i udostepniania" czy jakos tak->konfiguruj polaczenia sieciowe->ethernet (jesli przez wifi to "wifi")->tam na ipv4 dajesz wlasciwosci i recznie wpisujesz adres IP i DNS, brama sama sie ustawi. dajesz zapisz ustawienia i powinno dzialac.