Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.1 3G] Problem z serwisem technicznym ERA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 radekpwp

radekpwp
  • 2 postów

Napisano 10 października 2008 - 13:40

Cześć Problem jest następujący - kupiłem około 1,5 miesiąca temu 3g jak w temacie (co mnie podkusiło ... - miałem poprzedni model i działał tak dobrze) i po około 3 tygodniach sprzęt się zepsuł. Zepsucie objawiło się nispodziewanie, komunikatem na ekranie - No Service i możliwością wykonywania jedynie połączeń alarmowych. Zrestartowałem sprzęt, pozwolił mi wpisać PIN (widział kartę) i nadal No service - tak jakby telefon/karta nie była aktywowana. Po kolejnych próbach restartu i wynikach wiadomo jakich, zgłosiłem się do salony Era (a dokładnie moja żona) zgłąszając reklamację. Pan w salonie z rozbrajającą szczerością stwierdził, że "... Może nie aktywowany, więc go zaktywuję, ale robię to pierwszy raz...". Jak się domyślacie z rozwoju akcji, jego działania nic nie dały i telefon poszedł do serwisu technicznego Ery. I tu następuje najciekawsza część opowieści. Po 2 tygodniach dostałem SMS - Proszę o odbiór telefonu. Przychodzę do salonu, a Pani, patrząc na mnie jak na złodzieja (:() czyta mi ekspertyzę specjalisty z Laboratorium PTC: Niedozwolona ingerencja w oprogramowanie telefonu, telefon nie będzie naprawiony, utrata gwarancji. Możecie mi wierzyć, lub nie, ale jedyne co zrobiłem z telefonem, oprócz dzwonienia i synchornizacji z książką adresową, było zaktualizowanie kilka dni przed uszkodzeniem, oprogramowania do 2.1 z iTunes - nic nielegalnego wydawać by się mogło... A teraz serio - oczywiście ponowiłem reklamację - i tu prośba do Wszystkich - poradzcie co zrobić? Kończę wywód - dajcie znać jak macie dobry pomysł Pozdr Radek

#2 Jakub85

Jakub85
  • 49 postów

Napisano 10 października 2008 - 13:46

Jeśli dobrze pamiętam to przy aktualizacji firmware w itunes nie ma żadnego ostrzeżenia, że jest to niebezpieczne i robisz to na własną odpowiedzialność. Wręcz przeciwnie jest nachalny komunikat, żeby uaktualnić firmware. Moim zdaniem powinieneś pójść w tym kierunku i domagać się naprawy, dodatkowo nie zaszkodzi postraszyć rzecznikiem praw konsumenta :) Powodzenia. p.s a nie dało się po prostu użyć funkcji restore i odtworzyć firmwaru?

#3 radekpwp

radekpwp
  • 2 postów

Napisano 10 października 2008 - 13:53

Ups - przepraszam najmocniej, troszkę niedopowiedziałem - faktem jest, że wykonałem (z poziomy iTunes) restore. Nic to niestety nie dało

---- Dodano 10-10-2008 o godzinie 19:34 ----
i jak z poradami?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych