Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.1 3G] Wychodzi z aplikacjii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Boryxs

Boryxs
  • 60 postów

Napisano 10 października 2008 - 00:47

Pare dni tego iPhone zaczal mi czesto wychodzic z aplikacjii (dzialo sie to w safari i aplikacjach sciagnietych z AppleStore, wtedy wylaczylem tel i wlaczylem i bylo ok. Dzisiaj telefon zwariowal. W zasadzie nie wchodzi mi w zadna aplikacje, ktora zostala sciagnieta z Apple Store. Jak klikam na dowolna aplikacje to pojawia sie ekran, jakby ladowal obraz (wszystkie przyciski... ale bez napisow) i po 2 sekundach powraca mi do menu glownego. Tak sie dzieje, ze wszystkiemie aplikacjami, ktore sciagnalem. Oryginalne aplikacje systemowe dzialaja dobrze. Zaczelo to sie dziac po wgraniu plikow MP3 prez iTunes. iPhone jest nowy ma 1,5 tygodnia. Pochodzi z sieci Orange. Wszystko jest oryginalne, nie robilem zadnego JB... tylko aktualizowalem system do 2.1 i sciagalem darmowe aplikacje z Apple Store. Prosze o pomoc w czym moze byc problem, czy oddawac na gwarancje, czy moze z telefonem jest wszystko ok, tylko powinienem cos zrobic? Wole ostatecznie oddac na gwarancje, bo wiem jak dlugo to trwa w sieciach i zazwyczaj i tak maja wymowki, tymbardziej,ze cos jest z softem to zaraz sie wykreca, albo powiedza, ze u nich dziala wszystko dobrze, a na aplikacje z Apple Store nie maja wplywu i czy cos... Restore nie robilem, bo wydaje mi sie,ze wszystko trace, a mam duz rzeczy zapisanych w kalendaru, w przegladarce Safari duzo adresow itd. To wszystko stracic byloby koszmarem... Bardzo prosze o pomoc.

#2 bsx

bsx
  • 96 postów

Napisano 10 października 2008 - 12:09

gdybys mial soft po JB to pomogloby zainstalowanie z cydii programu respring... u mnie czynil cuda...

#3 dario321

dario321
  • 711 postów
  • Skądok.Radom

Napisano 10 października 2008 - 12:18

korzystaj z gwarancji;)

#4 MaciekSlaskPL

MaciekSlaskPL
  • 31 postów

Napisano 11 października 2008 - 12:10

Miałem identyczną sytuację. Sprawdź czy muza ktorą wgrałeś nie była kupiona poprzez inne konto niż te z którego obecnie korzystasz. Niby nie ma związku ze sprawą ale u mnie po skasowaniu muzy z innego konta pomogło od ręki. Wiem, że to nie rozwiązanie ale lepsze to niż nic.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych