Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

apple Tv jako router dla Xbox 360

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 wustyle

wustyle
  • 153 postów
  • Skądwuwua

Napisano 06 października 2008 - 19:37

Pany Tak dzis pomyslalem co by podlaczyc Xboxa 360 po ethernecie z apple TV. Jak pomyslalem tak zrobilem i efekt jest taki: Przy testowaniu polaczenia wykrywa ze jest karta bezprzewodowa. Przy tescie IP juz sie wywala. Wprowadzilem recznie ustawienia IP (czyli IP i maske podsieci), ale za chiny nie wiem co mam wpisac w zakladce "brama". Poniewaz jestem naprawde zielony w zagadnieniach sieciowych, prosze o odpowiedz: Czy takie polaczenie o ktorym napisalem ma racje bytu? (mi sie wydaje, ze ma, bo chyba Xbox powinien traktowac apple TV jak router?) Czy powinienem i ew. co, zmienic w panelu administracyjnym mojego bezprzewodowego routera (WRT 54G). Bede wdzieczny za pomoc.

#2 norbertcala

norbertcala
  • 1 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 października 2008 - 12:59

Nie ma żadnej racji bytu :) Niestety Apple TV nie jest routerem Zreszta nie wiem po co Ci potrzebne takie połaczenie

#3 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 07 października 2008 - 13:43

Na upartego dało by sie zrobić bo apple TV ma zarówno WiFi jak i gniazdo Ethernet, tylko teraz kwestia odpowiedniego softu.

#4 wustyle

wustyle
  • 153 postów
  • Skądwuwua

Napisano 08 października 2008 - 10:20

no wlasnie jakiego softu?:)

#5 netruner

netruner
  • 564 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2008 - 11:19

Po pierwsze musiał byś złamać ATV zęby można się łączyć przez ssh. Zainstalować soft który pozwolił by ci na rutowanie. Skonfigurować i tyle lub aż. Myślę że szkoda zachodu no chyba że chcesz się pobawić.

#6 wustyle

wustyle
  • 153 postów
  • Skądwuwua

Napisano 08 października 2008 - 14:45

chyba nie chce;)

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1