
[3G] Zalany iPhone - wyświetlacz działa ale podświetlenie nie.
#1
Posted 30 September 2008 - 18:45
#2
Posted 01 October 2008 - 07:53
#3
Posted 01 October 2008 - 13:16



#4
Posted 01 October 2008 - 14:25
#5
Posted 01 October 2008 - 14:46
ImageShack - Hosting :: beztytuubl2.jpg
#6
Posted 01 October 2008 - 17:51
#7
Posted 01 October 2008 - 20:14
#8
Posted 01 October 2008 - 20:32
#9
Posted 01 October 2008 - 20:41

Swoją drogą, ale ktoś ma syf w tym gniazdku

#10
Posted 01 October 2008 - 20:49

Sam chciałem zrobić i wstawić podobne. Mój podobnie, jest idelanie biały mimo chodzenia z nim po deszczu

#11
Posted 01 October 2008 - 21:29
#12
Posted 01 October 2008 - 22:04

jakby co moje gg:2378446
---- Dodano 02-10-2008 o godzinie 02:00 ----
ej... a czy jeśli zrobi to ktoś kto umie, to czy apple albo orange mają jak sprawdzić czy telefon był otwierany?...
bo tak ubolewam na tym moim ustrojstwem, że spać nie mogę... i wymyśliłem, że może by tak zamienić się z kimś na wyświetlacze, wyczyścić wszystko na błysk, i ja będę miał git wyświetlacz a ktoś zgodnie z tym postem woocash182 :
Pamiętajcie konsumenci. Zawsze przy spisywaniu reklamacji powołujcie się na przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. Gwarancja jest zawsze bardziej korzystna dla dystrybutora i można z niej wynieść mniej aniżeli z ustawy. W polu żądanie,każcie wpisać "zwrot pieniędzy" tudzież "wymiana na nowy" i wówczas w ciągu 14 dni kalendarzowych odpowiadają na żądanie [bo serwisy zawsze preferują naprawę]. Konsultanci czy sprzedawcy są pouczani odgórnie by zawsze przy spisywaniu reklamacji wpisywać "naprawa lub.." bo wówczas jeśli towar zostanie naprawiony to żądanie zostało spełnione, i wówczas nie muszą odpowiadać. Pilnujcie terminów. Jeżeli nie otrzymacie pisma tudzież informacji w terminie 14 dni (łącznie z dniem spisania rekl.) to wasze żądanie zostanie spełnione, i przed każdym sądem to udowodnicie. Zawsze starajcie się być "trudnym klientem" takie reklamacje z reguły są szybciej realizowane, każcie zaznaczać, że to "świeży zakup". Polecam lekturę Federacja Konsumentów - poznaj swoje prawa
w tym temacie :
http://www.myapple.p...-orange-10.html,
zarząda wymiany sprzętu na nowy bądź zwrotu pieniędzy...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users