Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Apple w Polsce na sprzęt kupiony w USA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 faj3r

faj3r
  • 270 postów

Napisano 27 września 2008 - 21:02

Na allegro jest sporo aukcji na których można kupić sprzęt Apple taniej niż u oficjalnych Polskich Reseller'ów. Domyślam, się że jest to nowy sprzęt po prostu przywieziony z USA. Czy jak kupię taki sprzęt - bądź sam go sobie przywiozę z USA - będę miał ważną gwarancję, którą będę mógł realizować w Polsce?

#2 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 września 2008 - 21:11

To zalezy gdzie kupisz. Jesli w Stanach, to masz gwarancje miedzynarodowa ktora musi byc respektowana (i jest) przez Apple w Polsce. Gorzej jest w druga strone, poniewaz jesli kupisz sprzet w Polsce masz gwarancje na Europe lub tylko na Polske. Nie wiem czy na wszystkie produkty masz miedzynarodowa gwarancje ale na komputery byla.

#3 MotoGP

MotoGP
  • 244 postów

Napisano 27 września 2008 - 21:12

Tak, o ile nie jest to desktop. Gwarancja na laptopy, iPody itp. jest międzynarodowa.

#4 dariuszroman

dariuszroman
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 września 2008 - 21:16

A tu cie zaskocze MotoGP. Sprowadzilem sobie Maca Pro z miedzynarodowa gwarancja

#5 misioslaw

misioslaw
  • 1 595 postów
  • SkądTychy

Napisano 27 września 2008 - 21:18

Wszystkie komputery Apple mają gwarancje World-Wide. Jeśli w Polsce Wam takiej nie dają to was robią po prostu w ..... Ale serwisy poza polską raczej nie będą odmawiać przyjęcia sprzętu.

#6 faj3r

faj3r
  • 270 postów

Napisano 27 września 2008 - 21:42

dzięki wszystkim za odpowiedzi. to jeszcze banalne pytanie - mamy w Polsce autoryzowany servis produktów Apple?

#7 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 września 2008 - 23:02

mamy od 2007

#8 faj3r

faj3r
  • 270 postów

Napisano 28 września 2008 - 01:46

mamy od 2007


super :) dzięki.

#9 jacek.kupracz

jacek.kupracz
  • 18 postów
  • SkądMontréal, QC

Napisano 15 lutego 2009 - 09:59

Czy należy posiadać dowód zakupu, fakturę? Kupiem MB refurbished z Apple Store w USA w sierpniu. Jednak nie otrzymałem żadnego dowodu zakupu. Teraz mam problemy z baterią. Coraz częściej na ikonie pojawia mi się krzyżyk, co oznacz, że nie ma podłączonej baterii. Czy taka reklamacja może być w ogóle uwzględniona?

#10 AKURAT

AKURAT
  • 827 postów
  • Skądz tąd

Napisano 15 lutego 2009 - 10:14

no wlasnie jak to jest czy potrzebny jest dowod zakupu ? tak samo czy potrzebne jest pudlo do tego ?

#11 rokipat

rokipat
  • 172 postów
  • SkądFrankfurt am Main

Napisano 15 lutego 2009 - 10:17

A wiecie moze ile placi sie cla jak sobie kupie w stanach MBP? Teraz sa cholernie tanie bilety do US i zastanawiam sie czy by nie poleciec po 3:)

#12 Suave

Suave

  • 2 204 postów

Napisano 15 lutego 2009 - 11:18

tu sprawdzisz: Strona główna TARIC

#13 AKURAT

AKURAT
  • 827 postów
  • Skądz tąd

Napisano 15 lutego 2009 - 11:50

A wiecie moze ile placi sie cla jak sobie kupie w stanach MBP? Teraz sa cholernie tanie bilety do US i zastanawiam sie czy by nie poleciec po 3:)


ale dolar drogi :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych