
gwarancja w iSPOT
Started by
hoo
, 21 Sep 2008 13:04
9 replies to this topic
#1
Posted 21 September 2008 - 13:04
Na jakiej zasadzie polega gwarancja w polskim iSpocie, np. w Krakowie jest iSpot gdzie mam najbliżej, czy mogę do nich wysłać ipoda na gwarancję czy lepiej, żebym tam przyjechał osobiście i na jakiej zasadzie polega ta gwarancja?
#3
Posted 21 September 2008 - 13:34
Aha, a ile tak około może trwać naprawa ipod touch'a? Czyli nie ma żadnego ryzyka wysyłki pocztą, jaką mam pewność , że zostanie naprawiony i odesłany do mnie ipod? I czy wogóle usterki zostaną naprawione? I do , którego ispota lepiej wysłać do Krakowa, Warszawy, czy to nie ma znaczenia?
Usterki jakie chcę zgłosić w celu naprawy ipoda: czasem nie działający przycisk power, i dziwny dźwięk dochodzący z ipoda przy korzystaniu z niego(coś podobnego do tego jak stare monitory "piszczą" na wyższej rozdzielczości).
#4
Posted 21 September 2008 - 13:51
Nie wysyla sie do iSpotu, tylko bezposrednio do serwisu. Nie poczta, a kurierem. Zadzwon do nich i poptyaj dokladnie. Kolega wyzej podal ci wszystkie dane kontaktowe.
#5
Posted 28 October 2008 - 16:40
Jestem bardzo zadowolony z polskiej placówki Apple w Warszawie, ipod'a wymienili mi na nowy, gwarancja odbyła się bardzo szybko, Konsulting telefoniczny i serwis na wysokim poziomie!!!!
#6
Posted 10 November 2008 - 09:30
patrząc na daty postów miesiąc ci go trzymali??
#7
Posted 11 November 2008 - 01:59
czy jak dostane iPoda z USA to gwarancja będzie tu obowiązywać?
#8
Posted 11 November 2008 - 10:23
raczej tak... byś musiał sprawdzić w supporcie czy twój sprzęt o numerze seryjnym ma ważną gwarancję.
#9
Posted 11 November 2008 - 11:15
czy jak dostane iPoda z USA to gwarancja będzie tu obowiązywać?
Będzie, pod warunkiem, że masz ważna gwarancję. Sprawdź na stronie Apple'a.
Safari sux.
#10
Posted 11 November 2008 - 13:26
patrząc na daty postów miesiąc ci go trzymali??
Ok. 2-2,5 tygodnia.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users