
gwarancja w iSPOT
Rozpoczęty przez
hoo
, 21 wrz 2008 13:04
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 września 2008 - 13:04
Na jakiej zasadzie polega gwarancja w polskim iSpocie, np. w Krakowie jest iSpot gdzie mam najbliżej, czy mogę do nich wysłać ipoda na gwarancję czy lepiej, żebym tam przyjechał osobiście i na jakiej zasadzie polega ta gwarancja?
#3
Napisano 21 września 2008 - 13:34
Aha, a ile tak około może trwać naprawa ipod touch'a? Czyli nie ma żadnego ryzyka wysyłki pocztą, jaką mam pewność , że zostanie naprawiony i odesłany do mnie ipod? I czy wogóle usterki zostaną naprawione? I do , którego ispota lepiej wysłać do Krakowa, Warszawy, czy to nie ma znaczenia?
Usterki jakie chcę zgłosić w celu naprawy ipoda: czasem nie działający przycisk power, i dziwny dźwięk dochodzący z ipoda przy korzystaniu z niego(coś podobnego do tego jak stare monitory "piszczą" na wyższej rozdzielczości).
#4
Napisano 21 września 2008 - 13:51
Nie wysyla sie do iSpotu, tylko bezposrednio do serwisu. Nie poczta, a kurierem. Zadzwon do nich i poptyaj dokladnie. Kolega wyzej podal ci wszystkie dane kontaktowe.
#5
Napisano 28 października 2008 - 16:40
Jestem bardzo zadowolony z polskiej placówki Apple w Warszawie, ipod'a wymienili mi na nowy, gwarancja odbyła się bardzo szybko, Konsulting telefoniczny i serwis na wysokim poziomie!!!!
#6
Napisano 10 listopada 2008 - 09:30
patrząc na daty postów miesiąc ci go trzymali??
#7
Napisano 11 listopada 2008 - 01:59
czy jak dostane iPoda z USA to gwarancja będzie tu obowiązywać?
#8
Napisano 11 listopada 2008 - 10:23
raczej tak... byś musiał sprawdzić w supporcie czy twój sprzęt o numerze seryjnym ma ważną gwarancję.
#9
Napisano 11 listopada 2008 - 11:15
czy jak dostane iPoda z USA to gwarancja będzie tu obowiązywać?
Będzie, pod warunkiem, że masz ważna gwarancję. Sprawdź na stronie Apple'a.
Safari sux.
#10
Napisano 11 listopada 2008 - 13:26
patrząc na daty postów miesiąc ci go trzymali??
Ok. 2-2,5 tygodnia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych