Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.0.1 3G] Userzy posiadajacy Abo Erze.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 września 2008 - 07:46

Witam. Nie wiedzialem w jakim dziale napisac ten temat, zdecydowalem sie na ten. Wracajac do tematu, od kilku dni staram sie zalogowac do I-BOA ERA i nic. Po wpisaniu nr telefonu nic sie nie wyswietla. Wie ktos z was moze czym to jest spowodowane? Jest to denerwujace chcialem sprawdzic jak stoje z danymi i z minutami a tu ZONK. =\ Pzdr Kuba.

#2 paniszprottka

paniszprottka
  • 131 postów

Napisano 21 września 2008 - 10:43

nie wiem,dlaczego nie możesz się zalogować, ale jak zadzwonisz na 602 963 000 to Ci automat poda saldo konta.

#3 dziubek123

dziubek123
  • 79 postów

Napisano 21 września 2008 - 19:21

W weekend padł im serwis I-BOA- wogóle cała ERA padła ostatnio, miałem sporo problemów przy podpisywaniu ostatnio aneksu, do tego dziś mi jeszcze przyszedł sms bym zapłacił opłaconą już fakturę.Bałagan straszny mają.

#4 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 września 2008 - 19:24

No, dzisiaj dostalem mail'a od Ery, ze padl im system i ich Informatycy pracuja nad tym problemem. Obiecali, ze w niedalekiej przyszlosci wszystko wroci do normy.

#5 kiler129

kiler129
  • 403 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 21 września 2008 - 19:36

O wlasnie, a miaelm o tym napisac :D Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?

#6 kamil.wojcik

kamil.wojcik
  • 153 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 września 2008 - 19:46

O wlasnie, a miaelm o tym napisac :D
Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?


ZTCW nie można tego sprawdzić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych