Witam.
Nie wiedzialem w jakim dziale napisac ten temat, zdecydowalem sie na ten.
Wracajac do tematu, od kilku dni staram sie zalogowac do I-BOA ERA i nic. Po wpisaniu nr telefonu nic sie nie wyswietla. Wie ktos z was moze czym to jest spowodowane? Jest to denerwujace chcialem sprawdzic jak stoje z danymi i z minutami a tu ZONK. =\
Pzdr Kuba.
[2.0.1 3G] Userzy posiadajacy Abo Erze.
Rozpoczęty przez
kuba006
, 21 wrz 2008 07:46
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 września 2008 - 07:46
#2
Napisano 21 września 2008 - 10:43
nie wiem,dlaczego nie możesz się zalogować, ale jak zadzwonisz na 602 963 000 to Ci automat poda saldo konta.
#3
Napisano 21 września 2008 - 19:21
W weekend padł im serwis I-BOA- wogóle cała ERA padła ostatnio, miałem sporo problemów przy podpisywaniu ostatnio aneksu, do tego dziś mi jeszcze przyszedł sms bym zapłacił opłaconą już fakturę.Bałagan straszny mają.
#4
Napisano 21 września 2008 - 19:24
No, dzisiaj dostalem mail'a od Ery, ze padl im system i ich Informatycy pracuja nad tym problemem. Obiecali, ze w niedalekiej przyszlosci wszystko wroci do normy.
#5
Napisano 21 września 2008 - 19:36
O wlasnie, a miaelm o tym napisac
Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?
#6
Napisano 21 września 2008 - 19:46
O wlasnie, a miaelm o tym napisac
Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?
ZTCW nie można tego sprawdzić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych