Witam.
Nie wiedzialem w jakim dziale napisac ten temat, zdecydowalem sie na ten.
Wracajac do tematu, od kilku dni staram sie zalogowac do I-BOA ERA i nic. Po wpisaniu nr telefonu nic sie nie wyswietla. Wie ktos z was moze czym to jest spowodowane? Jest to denerwujace chcialem sprawdzic jak stoje z danymi i z minutami a tu ZONK. =\
Pzdr Kuba.
![Photo](https://myapple.pl/forums/uploads/profile/photo-thumb-34768.gif?_r=1567870746)
[2.0.1 3G] Userzy posiadajacy Abo Erze.
Started by
kuba006
, 21 Sep 2008 07:46
5 replies to this topic
#1
Posted 21 September 2008 - 07:46
#2
Posted 21 September 2008 - 10:43
nie wiem,dlaczego nie możesz się zalogować, ale jak zadzwonisz na 602 963 000 to Ci automat poda saldo konta.
#3
Posted 21 September 2008 - 19:21
W weekend padł im serwis I-BOA- wogóle cała ERA padła ostatnio, miałem sporo problemów przy podpisywaniu ostatnio aneksu, do tego dziś mi jeszcze przyszedł sms bym zapłacił opłaconą już fakturę.Bałagan straszny mają.
#4
Posted 21 September 2008 - 19:24
No, dzisiaj dostalem mail'a od Ery, ze padl im system i ich Informatycy pracuja nad tym problemem. Obiecali, ze w niedalekiej przyszlosci wszystko wroci do normy.
#5
Posted 21 September 2008 - 19:36
O wlasnie, a miaelm o tym napisac
Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?
![:D](https://myapple.pl/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#6
Posted 21 September 2008 - 19:46
O wlasnie, a miaelm o tym napisac
Btw. gdzie w iboa sprawdzic tak ogolnie stan danych przeslanych, aktualne minuty?
ZTCW nie można tego sprawdzić.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users