Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ile trwa gwarancja?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MikeP

MikeP
  • 62 postów

Napisano 15 września 2008 - 10:39

Witam, mam krótkie pytanie. Ile trwa gwarancja sprzętu kupionego w Polsce? Byłem przekonany, że to dwa lata, a dzis pani w serwisie powiedziała mi, że rok. Wszędzie jest napisane, że gwarancja wynosi dwa lata, gdzieś slyszałem też*o prawie Unii Europejskiej, które mówi, że należy dawać na tego typu sprzęt gwarancję 24 miesiące. Jak to jest naprawdę? Niestety nie mogę sprawdzić tego w papierach, bo nie mam ich w miejscu zamieszkania;/ Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Michał

#2 Cottage

Cottage
  • 739 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 15 września 2008 - 10:44

Zależy czy kupujesz na firmę czy na osobę prywatną.Jeśli ta 2 opcja to tak masz 2 lata gwarancji-odpowiedzialność sprzedawcy za towar sprzedany z tym że gwarantem jest sklep a nie producent.

#3 MikeP

MikeP
  • 62 postów

Napisano 15 września 2008 - 10:50

Kupilem na osobe prywatna. Pani w serwisie powiedziala ze gwarancja trwa rok. Co gorsza system sprawdzania gwarancji na stronie tez mowi ze juz po. Jak tego dochodzic teraz? Gdzie sie zglosic? Bede wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam Michal

#4 Cottage

Cottage
  • 739 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 15 września 2008 - 10:56

Producenta nic nie obchodzi i ci nie naprawi bo to już nie jego problem ,musisz skierować swe kroki do sprzedawcy bo to on jest gwarantem.

#5 MikeP

MikeP
  • 62 postów

Napisano 15 września 2008 - 11:02

Wlasnie zadzwonilem do Ispota w ktorym kupilem. Na pytanie ile trwa gwarancja uslyszalem ze rok. Ale na pytanie ze podobno sa 2 lata w Unii itp ladnie wyspiewal ze faktycznie jest. Heheh ale od razu nie wspomnial o tym skubany :) Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam

#6 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 15 września 2008 - 11:26

Dokladnie, tez Pani w salonie Ery powiedziala mi, ze gwarancja na mojego iPhone 3G wynosi 12miesiecy. Nie dostaje zadnego papierka z gwarancja, tylko taka "karta" gwarancyjna jest faktura.

#7 misioslaw

misioslaw
  • 1 595 postów
  • SkądTychy

Napisano 15 września 2008 - 11:56

Jedyne co jest potrzebne to dowód zakupu.

#8 piter.23

piter.23
  • 45 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 września 2008 - 12:04

Tutaj w Twoim wypadku sugeruje powołanie się na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Warto się z nią zapoznać - bardzo ciekawy dokument i daje nam dużo praw, ale nakłada też kilka obowiązków. Polecam stronę: Federacja Konsumentów - poznaj swoje prawa
W razie problemów polecam Urząd Ochrony Klienta i Konsumenta :-)

#9 jonks

jonks
  • 72 postów

Napisano 02 października 2009 - 11:38

a w przypadku gdy mam iphona kupionego przez kogos a ja od niego kupiłem czy wowczas po uplywie 12 mcy moge sie ubiegac o naprawe mimo ze towar nie jest zgodny z umowa, ale generalnie to nie ja ja nawiazalem ja tylko odkupilem sprzęt




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych