Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[2.01 3G] komunikat wymagana naprawa iPhone... nie widać go w Itunes


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mypony

mypony
  • 2 postów

Napisano 14 września 2008 - 11:40

Iphone działał wczoraj normailnie, dzisiaj rano pokazał się komunikat zeby go połączyć z Itunesem. W Itunes pokazuje się komunikat "NIe można użyć iPoda "Iphone" z Itunes, ponieważ nie można było uzyskać z iPhone informacji wymaganych do aktywowania. Sprawdź czy karta SIM jest włożona do Iphona i czy nie jest zablokowana kodem PIN"" Od razu piszę , że karta jest włożona do telefonu, ma PIN ale nikt mnie o niego nie prosił. Wcisnęłam home+sleep aby wyłączyć, potem włączyłam, długo świeciło się jabłuszko i znowu to samo. Wymagana naprawa Iphone nie może się połączyć. Cały czas sam się resetuje i próbuje połączyć. Co zrobić?

#2 LoBo

LoBo
  • 3 695 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź

Napisano 14 września 2008 - 11:43

tryb restore/DFU i wgraj od nowa soft

#3 mypony

mypony
  • 2 postów

Napisano 14 września 2008 - 12:20

CZytałam poprzednie podobne wątki tylko zastanawiam się czy robić to samemu czy oddać do serwisu niech sami kombinują, jest na gwarancji, kupiony wczoraj...

#4 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 września 2008 - 12:33

No to jaki problem? Idziesz, oddajesz, naprawiaja, odbierasz, cieszysz sie iPhone'm.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych