Iphone działał wczoraj normailnie, dzisiaj rano pokazał się komunikat zeby go połączyć z Itunesem. W Itunes pokazuje się komunikat "NIe można użyć iPoda "Iphone" z Itunes, ponieważ nie można było uzyskać z iPhone informacji wymaganych do aktywowania. Sprawdź czy karta SIM jest włożona do Iphona i czy nie jest zablokowana kodem PIN""
Od razu piszę , że karta jest włożona do telefonu, ma PIN ale nikt mnie o niego nie prosił.
Wcisnęłam home+sleep aby wyłączyć, potem włączyłam, długo świeciło się jabłuszko i znowu to samo.
Wymagana naprawa Iphone nie może się połączyć.
Cały czas sam się resetuje i próbuje połączyć. Co zrobić?
[2.01 3G] komunikat wymagana naprawa iPhone... nie widać go w Itunes
Rozpoczęty przez
mypony
, 14 wrz 2008 11:40
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 września 2008 - 11:40
#2
Napisano 14 września 2008 - 11:43
tryb restore/DFU i wgraj od nowa soft
#3
Napisano 14 września 2008 - 12:20
CZytałam poprzednie podobne wątki tylko zastanawiam się czy robić to samemu czy oddać do serwisu niech sami kombinują, jest na gwarancji, kupiony wczoraj...
#4
Napisano 14 września 2008 - 12:33
No to jaki problem? Idziesz, oddajesz, naprawiaja, odbierasz, cieszysz sie iPhone'm.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych