Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Call of Duty 2 - problem z grafiką na mini


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 kovalniemi

kovalniemi
  • 8 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 lipca 2006 - 11:13

witam mam takie pytanko, czy ktos z forumowiczów ma moze podobny problem do mnie, mianowicie, w grze niezależnie od rozdzielczości od 640 do 1024 mam "odbarwione" niektóre tekstury np. czerwone stragany, dzbanki i rózne elementy gry, oraz niebieski dym i niebieska/zielona droga a reszta pustyni ok??? nie wiem co zrobić żeby naprawić ten błąd. czekam na pomoc ewentualnie pomysły...

#2 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 07 lipca 2006 - 11:26

to call of duty 2 chodzi na takim sprzecie? a ja nie kupilem do tej pory bo myslalem, ze mi nie pojdzie :D jutro smigam do apple store :D:D:D

#3 Grosik

Grosik
  • 484 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipca 2006 - 12:28

w grze niezależnie od rozdzielczości od 640 do 1024 mam "odbarwione" niektóre tekstury np. czerwone stragany, dzbanki i rózne elementy gry, oraz niebieski dym i niebieska/zielona droga a reszta pustyni ok???


Orginal czy crack'owana wersja ?

#4 kovalniemi

kovalniemi
  • 8 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 lipca 2006 - 12:28

chodzi chodzi, w 1024x768 - detale min- rwie jak jest więcej postaci - ale pograc mozna... no w kazdym razie demo przeszedlem (mimo tej grafiki ;) i "rwania" :)

#5 kovalniemi

kovalniemi
  • 8 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 lipca 2006 - 12:30

Orginal czy crack'owana wersja ?

demo...
wole sprawdzic wczesniej niz zaryzykuje kupno orginalu... ( na PC mam wszystkie 3 - COD,CODUO i COD2 )

#6 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 07 lipca 2006 - 12:51

a gdzie moge takie demo sciagnac? chetnie tez sobie sprawdze... jednak te 40 funtow albo cos kolo tego to troche jest ;)

#7 kovalniemi

kovalniemi
  • 8 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 lipca 2006 - 13:06

np. stąd -> [url]http://www.idg.pl/ftp/mac_1079/Call.of.Duty.2..html[/url]
ja właśnie tu zassałem...

#8 Marcin_G

Marcin_G
  • 892 postów
  • Płeć:
  • SkądRumia

Napisano 07 lipca 2006 - 15:24

a gdzie moge takie demo sciagnac? chetnie tez sobie sprawdze... jednak te 40 funtow albo cos kolo tego to troche jest ;)

Tutaj http://www.macgamefi....php?item=19203 też jest. Zresztą nie tylko ta.

#9 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 07 lipca 2006 - 15:49

wielkie dzieki chlopaki. jak sciagne i przetestuje dam znac jak dziala na poczciwym alu ;)

#10 no.logo

no.logo
  • 176 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 lipca 2006 - 21:00

Potwierdzam przebarwienia. Natomiast jestem zszokowany tym, jak bardzo bzdurne były zapowiedzi związane z wymaganiami sprzętowymi tej gierki. Nic poniżej G5 miało nie dawać rady - i to według oficjalnych komunikatów producenta. Tymczasem mój miniak G4 (fakt, że ten najmocniejszy, w dodatku 1.5 GHz) pozwala na płynniutką zabawę w 1024x768. Tylko te cholerne przebarwienia...

#11 Grosik

Grosik
  • 484 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipca 2006 - 23:06

Nie zapominajcie ze to jest demo - z zalozenia moze sie znacznie roznic od wersji finalnej - z tego moga sie brac wasze problemy z wys. grafiki przez mini. Uzywam od tygodnia orginalu - w zasadzie go przeszedlem. Nie zauwazylem u siebie na iMac'u jakichkolwiek problemow z wyswietlena grafika.

#12 Hans

Hans
  • 277 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 08 lipca 2006 - 07:05

Na PB G4 1,5GHz chodzi znosnie przy 1024*768. Jeszcze jej nie odpalilem na mini ale jest pewne ze trzeba porzadnej karty graficznej. Z pewnoscia MM uciagnie ale grafa ATI jest definitywnie za slaba. Choc da sie ;)

#13 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 08 lipca 2006 - 13:44

no wszystko ok. wiadomo, ze rakieta to nie jest i jak sie duzo dzieje to zwalnia, ale to co mnie boli to brak mozliwosci ustawienia natywnej rozdzielczosci... max to 1024x768 :/

#14 kovalniemi

kovalniemi
  • 8 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 lipca 2006 - 16:29

Potwierdzam przebarwienia. Natomiast jestem zszokowany tym, jak bardzo bzdurne były zapowiedzi związane z wymaganiami sprzętowymi tej gierki. Nic poniżej G5 miało nie dawać rady - i to według oficjalnych komunikatów producenta. Tymczasem mój miniak G4 (fakt, że ten najmocniejszy, w dodatku 1.5 GHz) pozwala na płynniutką zabawę w 1024x768. Tylko te cholerne przebarwienia...



uff... juz myślałem ze tylko w moim mini coś nie tak...
spróbowałem zainstalować sterowniki ze strony ati.com -> ale nic nie zmieniły -> pewnie muszą pojawić sie nowsze, które zlikwidują ten problem, pozostaje jedynie poczekać...

#15 Hans

Hans
  • 277 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 10 lipca 2006 - 16:58

okay! te przebarwienia to wynik slabej grafiki lub sterownikow albo jednego lub drugiego. Na mini 1,42Ghz ATI 9200-32MB sa przebarwienia itd. Na PB 1,5 z GF 5200/64pamieci video dziala ok bez przeklaman. Ciekawe czy mini "silent update" z grafa 64mb cos zmieni? W moim odczuciu uklad graficzny w mini jest za slaby!

#16 no.logo

no.logo
  • 176 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 lipca 2006 - 20:55

Ciekawe czy mini "silent update" z grafa 64mb cos zmieni? W moim odczuciu uklad graficzny w mini jest za slaby!


Ja mam właśnie miniaka 1.5 GHz i 64 MB videoramu, czyli to słynne "silent update". I przebarwienia są... Jak wrócę do domu, spróbuję zaktualizować sterowniki i zobaczę.

#17 Filip Rychlik

Filip Rychlik

    aka felippe




  • 2 928 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipca 2006 - 08:45

Testowalem na iMacu 17 ICD 512mb i chodzi slicznie.Wszystko na full lacznie z antyaliasingiem. Szkoda,ze tylko to demo jest tak krotkie

#18 Adams78

Adams78
  • 158 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipca 2006 - 23:33

U mnie w 1024x768 detale medium, da sie grac. FPS ok 20-30, widac braki w pamieci RAM (juz niedlugo bedzie 2GB Corsair i wtedy porownam). Przebarwien niestwierdzono.

#19 Diodak

Diodak
  • 301 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipca 2006 - 01:40

CoD2 chodzi tylko na kartach ATI i nVidia... a o intelowych GMA zapomnieli. GMA jest kartą na poziomie nVidia Geforce 5200 FX (nawet chyba ma z jedną czy dwie instrukcje sprzetowe więcej) a tu nie jest obsługiwana :(. I taki posiadacz MacBooka z GMA na pokładzie już sobie nie zagra.. zupełnie tego nie rozumiem.

#20 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 12 lipca 2006 - 09:22

bo gma nie jest stworzony z mysla o graczach... niestety ;)

#21 Adams78

Adams78
  • 158 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipca 2006 - 15:32

CoD2 chodzi tylko na kartach ATI i nVidia... a o intelowych GMA zapomnieli. GMA jest kartą na poziomie nVidia Geforce 5200 FX (nawet chyba ma z jedną czy dwie instrukcje sprzetowe więcej) a tu nie jest obsługiwana :(. I taki posiadacz MacBooka z GMA na pokładzie już sobie nie zagra.. zupełnie tego nie rozumiem.


Hmm ... przeczytaj moj poprzedni post raz jeszcze i zobacz podpis pod nim.

#22 Gość_brodek_*

Gość_brodek_*

Napisano 12 lipca 2006 - 16:22

CoD2 dziala niepoprawnie na MINI nie dlatego ze za malo pamieci tylko ze Radeon 9200 nie supportuje sprzetowo DirectX 9.0 (a tym samym nie supportuje CoreImage)

#23 Diodak

Diodak
  • 301 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipca 2006 - 18:59

Hmm ... przeczytaj moj poprzedni post raz jeszcze i zobacz podpis pod nim.

hmmm czyżby CoD 2 się odpalał ? :> Ja tylko ubolewałem nad tym co pisało w "minimalne wymagania sprzętowe" ale dobrze wiedzieć że działa ;).

#24 Adams78

Adams78
  • 158 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipca 2006 - 19:31

Dołączona grafika

prosze bardzo :)

#25 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 12 lipca 2006 - 19:35

yyyyy - a to wersja mac czy windows?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych